Hej,
w ramach promocji Black Friday złożyłem zamówienie na Galaxy s22 Ultra.
Zakupu dokonałem w poniedziałek 27.11.2023. Od tamtego czasu czekam i czekam... Zadzwoniłem do sklepu z pytaniem o co chodzi i usłyszałem, że telefon wyślą... do 22.12.2023!! Spytałem też gdzie jest ostrzeżenie o tak długim terminie realizacji zamówienia. Informacja jest rzekomo w koszyku. Sprawdźmy.
Informacja jest w koszyku, ale celowo ukryta dużym obszarem z ceną. Tak to widziałem ja (możecie sami przetestować):
Żeby zobaczyć informację o poóznionej dostawie trzeba... przescrollować niżej! Ale po co ktoś miałby to robić, skoro cenę można skontrolować bez tego (jest na ekranie) i przejść do kolejnego etapu zamówienia też można kliknięciem bez scrollowania w dół?)
Tak więc to był mój ostatni zakup w oficjalnym sklepie Samsung w Polsce. Jeśli mam być tak kiwany to wolę gdzie indziej. Uważajcie na nich, bo zrobili to celowo.
Aby móc kupić telefon trzeba wykonać kolejno kroki:
1) Wejść na stronę promocji - brak tu informacji o długiej wysyłce
2) Wejść na stronę konkretnego produktu objętego promocją - brak tu informacji o długiej wysyłce
3) Dodać produkt do koszyka - brak tu informacji o długiej wysyłce w postaci popupu czy jakkolwiek inaczej
4) Wpisać dane odbiorcy i dane dot. dostawy - brak tu informacji o długiej wysyłce
Infomacja o opóżnionej dostawie powinna być widoczna na górze strony. Dla porównania informacja o wydłużonym czasie dostawy w niemieckim sklepie Samsung. Jasno, klarownie, na samej górze.
Nie polecam tego allegrowicza
Komentarze (7)
najlepsze
Wiem, że wychodek, najbardziej toksyczna osoba w necie napisze "bo tam może być coś ważnego" xD
@Ostrzegam_Was_Nie_Dajcie_Sie: żeby nie robić z siebie głupka i wydzwaniać do ludzi i wypisywać w internecie?
No to żeś się zajebiście naczekał