EA (Electronic Arts) podwójnie obciąża kartę i umywa ręce.
Dodatkowo robi z ludzi idiotów i udaje, że problem nie istnieje. Oszuści!
f1fson z- #
- #
- #
- #
- #
- 7
- Odpowiedz
Dodatkowo robi z ludzi idiotów i udaje, że problem nie istnieje. Oszuści!
f1fson zWitam wszystkich szanownych użytkowników Wykopu,
to mój pierwszy post, do tej pory byłem jedynie obserwatorem, ale przyszła pora i na mnie, więc mam nadzieję, że będzie aferka!
Sprawa wygląda następująco.
W dniu 16.12.2021 postanowiłem wykupić abonament na podstawową usługę EA Play na platformie Origin. Koszt to 80zł za rok subskrypcji. Dodałem kartę, zapłaciłem, nie ma problemu, usługa aktywowana.
Kilka dni później sprawdzam historię na koncie bankowym i widzę, że płatność 80pln została przez Origin pobrana dwukrotnie, jedna 16.12.202, druga dzień później, poniżej potwierdzenia:
Skontaktowałem się mailowo, a potem na chatcie z EA aby wyjaśnić sprawę, otrzymałem informację, że oni widzą na moim koncie tylko jedną realizację EA Play i nic więcej nie ma, więc trzeba to wyjaśniać z bankiem.
Pomyślałem ok, może to faktycznie jakieś zabezpieczenie czy coś i dlatego podwójnie mi to pokazuje w historii bankowej. Dzwonię więc na mLinie, ale Pani po drugiej stronie tłumaczy, że pieniądze w istocie zostały pobrane z mojej karty dwukrotnie. Dzwonię do EA tym razem telefonicznie, tłumacze, że rozmawiałem już z bankiem i że oni - EA - pobrali ode mnie pieniądze dwukrotnie. Pan tłumaczy, że chyba faktycznie tak było i że nie powinien mi tego mówić, ale nie ja pierwszy zgłaszam ten problem bo dzwoniło już kilka osób, które również robiły zakupy w tym czasie na Originie. Pan obiecał zająć się sprawą, kilkukrotnie prosił, abym zaczekał i puszczał mi muzyczkę w telefonie, po czym po 45min poinformował mnie, że sprawę przekazał "specjalistom" i "na 100%" odezwą się do mnie mailowo i rozwiążemy sprawę. Otrzymałem po chwili takiego oto maila:
Nie dostałem w ogóle żadnej faktury za płatności za usługę EA Play, nie mówiąc już o dwóch. Pracownicy EA cały czas zasłaniają się tym, co ja sam widzę w historii płatności na ich stronie, czyli informacją, że raz opłaciłem EA Play więc oni nie mogli mnie dwa razy obciążyć.
Najzwyczajniej w świecie EA ukradło mi z konta pieniądze i udają, że nic takiego nie miało miejsca, chociaż bezsprzecznie moje konto zostało obciążone dwukrotnie na co mam dowody w postaci dokumentów no i oczywiście braku określonej sumy na koncie. Zaznaczam, że nie płaczę z powodu tych pieniędzy, chcę tylko żeby wszyscy się dowiedzieli o tym niecnym zachowaniu tej firmy i sprawdzali, czy EA po cichu nie ściąga sobie pieniążków również z ich kont.
Pozdrawiam i dziękuję za poświęcony mi czas.
Komentarze (7)
najlepsze