@ZbanowaliscieMnieAbylemBordowy: generalnie, takie ograniczenia sa stawiane, aby lokalna droga ktora omija np. droge krajowa, nie jezdzily 40 tonowe zestawy i nie psuly jej nawierzchni, nie powodowaly niebezpieczenstwa itd. jezeli jednak jest to jedyna droga ktora prowadzi do budowy czy firmy ktora wykorzystuje pojazdy ciezarowe to logiczne jest, ze te samochody musza jakos tam dojechac. wiec stawia sie znaki ktory wylaczaja takie sytuacje. akurat w przewozie rzeczy bardzo latwo da sie sprawdzic,
Według systemu SI, symbolem tony jest małe t, więc jest to poprawne. Duże T to błąd (taki jak pisanie 'kb' zamiast 'kB' dla kilobajtów albo 'ML' zamiast 'ml' dla mililitrów). Zobacz sekcję 4.1 w tym dokumencie.
No cóż za dodanie każdej tabliczki prawdopodobnie urzędnik od firmy wziął w łapę. Wiadomo że w obecnej formie ten znak nie ma sensu. po prostu by go ściągnęli i na to samo by wyszło. W sumie ten znak dość dobrze obrazuje działanie całego naszego systemu...
A to nie ma czasami związku ten znak z kończącą się budową stacji kolejowej ?
Z tego co się orientuję to tam niedaleko jest przejazd kategorii A w stacji, który miał być zastąpiony wiaduktem, ale były jakieś problemy z wystartowaniem jego budowy z powodu protestów mieszkańców.
Komentarze (100)
najlepsze
1) Dlaczego tonę na znakach oznaczają małym t, albo t w indeksie górnym (co można odczytać jako 15 do t-tej).
2) Dlaczego 12 ton przewożone przez firmę PEKUM waży mniej, niż 12 ton przewożone przez inną firmę?
Według systemu SI, symbolem tony jest małe t, więc jest to poprawne. Duże T to błąd (taki jak pisanie 'kb' zamiast 'kB' dla kilobajtów albo 'ML' zamiast 'ml' dla mililitrów). Zobacz sekcję 4.1 w tym dokumencie.
http://www.bipm.org/utils/common/pdf/si_brochure_8_en.pdf
Z tego co się orientuję to tam niedaleko jest przejazd kategorii A w stacji, który miał być zastąpiony wiaduktem, ale były jakieś problemy z wystartowaniem jego budowy z powodu protestów mieszkańców.
Niech tubylcy napiszą coś o tym