IKEA - ostrzeżenie przez niebezpieczeństwem !!! ZAKUPY ON - LINE !!!

IKEA - ostrzeżenie przez niebezpieczeństwem !!! ZAKUPY ON - LINE !!! ZDECYDOWANIE ODRADZAM obecnie wszystkim robienie zakupów online w #IKEA.NIE realizują pełnego zamówienia pomimo tego, że towar jest dostępny w sklepie internetowym.NIE oddają pieniędzy za niezrealizowane zamówienie. Już ponad 3...
- #
- #
- #
- 15
Komentarze (15)
najlepsze
Możną dyskutować odnośnie jakości ich mebli i czy są fajne czy tandetne, ale IKEA zawsze kojarzyła mi się z bardzo wysokimi standardami obsługi klienta.
Stąd moje zdziwienia w zderzeniu z ich infolinią. Jeżeli to byłby jeszcze pojedynczy osobnik to może się zdarzyć, ale 4 niekompetentnych to już świadczy
3 z nich "przekazalo to do dzialu zamowien online" 1 z nich (mail) bez odpowiedzi.
Teraz gdy chcialem napisac na ich czacie to okazuje sie ze pracownicy sa zajeci
TL:DR Radze unikac teraz Ikea, w razie problemow ktore teraz sa nikt
Warto pamiętać, że na żądanie klienta, dostawca ma obowiązek sporządzić protokół!
IKEA często odrzuca reklamacje przez wzgląd na jego brak.
Identyczną wiadomość dostałem jak napisałem na Waszym Facebook. Odpisałem i po całym dniu niewiarygodnie rzetelnego sprawdzania, w końcu cały dzień sprawdzaliście otrzymałem odpowiedź... Zarejestrowaliśmy Pana reklamację. Kolejną. Razem z tymi z telefonów to już chyba była 3.
Do końca tygodnia jak nie dostanę zwrotu pieniędzy to zgłaszam sprawę na POLICJĘ.