już cała armia ekspertów orzekła, że logo wygląda amatorsko... grafika symboliczna to kwestia gustu, więc się nie wyżywajcie - logo jest przeciętne, wcale nie tak fatalne
Czy jakikolwiek rebranding nie okazuje się zawsze spieprzeniem dość ładnego znaku? Niedługo i tak ludzie zapomną i się przyzwyczają, zupełnie jak z Pepsi. Może wykopki tego nie wiedzą, ale korporacje zatrudniają marketingowców, którzy przeprowadzają długie badania rynku i tworzą zaawansowane strategie w przypadku takich zmian i nic tu nie jest przypadkowe.
"Czy jakikolwiek rebranding nie okazuje się zawsze spieprzeniem dość ładnego znaku?"
Jest parę przykładów rebrandindgów, które spotkały się z natychmiastowym życzliwym przyjęciem i ogólnym sukcesem, np. KFC, Starbucks, BestBuy, Intel.
"zupełnie jak z Pepsi."
Zarówno grupa Pepsi jak i Arnell byli zaangażowani także w inny rebranding - Tropicana. Ale tam zdążyli się wcześniej zreflektować i po negatywnym odzewie wycofali nowy design. Tak samo było z GAP.
Chociaż nie rozumiem loga skody (ta strzała ze skrzydełkami) to jakoś nie widzę powodów do takiej zmiany. Jeśli już koniecznie trzeba to mogliby odświeżyć np zmniejszając ten czarny okrąg i odwrócić kolory w centrum (zielony na srebrny srebrny na zielony).
Nie wiem o co Wam chodzi. Przecież to praktycznie to samo logo! Zastanawiam się tylko jak to będzie z Seatem i Audi bo obie marki należą do tego samego koncernu i jak u nich będą chcieli jakieś nawiązujące do vw logo wprowadzić to już będzie tragedia.
Komentarze (98)
najlepsze
Jest parę przykładów rebrandindgów, które spotkały się z natychmiastowym życzliwym przyjęciem i ogólnym sukcesem, np. KFC, Starbucks, BestBuy, Intel.
"zupełnie jak z Pepsi."
Zarówno grupa Pepsi jak i Arnell byli zaangażowani także w inny rebranding - Tropicana. Ale tam zdążyli się wcześniej zreflektować i po negatywnym odzewie wycofali nowy design. Tak samo było z GAP.
Skąd ta wiara w to, że
Komentarz usunięty przez moderatora