Witam!
Chciałbym się z wami podzielić historią mojej przygody z serwisem #CTDI i producentem telefonów #Sony#Xperia.
Dnia 5.12.2019r. odesłałem telefon Sony Xperia XZ1 do serwisu w celu naprawy gwarancyjnej. Telefon się nie uruchamiał. Kurier z firmy UPS zlecony przez serwis przyjechał odebrać urządzenie i telefon ruszył w drogę.
Po ok tygodniu w statusie naprawy na stronie ctdi.pl/serwis-informacja-o-naprawie.html pojawił się status że urządzenie zostało zdiagnozowane i oczekuje na dostawę części.
Po kolejnym tygodniu nic się nie zmieniło więc postanowiłem skontaktować się z serwisem. Pani na infolinii CTDI powiedziała że nie wie kiedy będą części i nie wie kiedy telefon zostanie do mnie odesłany. Po tak nieprofesjonalnym podejściu do sprawy postanowiłem zadzwonić do Sony. Poinformowałem Panią na infolinii o zaistniałej sytuacji po czym założyła ona zgłoszenie reklamacyjne i obiecała przekazać sprawę do działu reklamacji w celu przyśpieszenia naprawy.
9.01.2020r. nienaprawiony telefon został odesłany do mnie wraz z wystawioną przez serwis ekspertyzą uprawniającą do wymiany telefonu na nowy u sprzedawcy lub w serwisie. Z racji że telefon został zakupiony w Anglii postanowiłem odesłać telefon do serwisu w celu wymiany.
11.01.2020r. odsyłam ponownie telefon do serwisu.
17.01.2020r. otrzymałem maila od CTDI z propozycją wymiany telefonu na model xz2 w kolorze czarnym. Mówię fajnie, bo ok długo czekałem ale otrzymam nowy nowszy model. Zgadzam się.
22.01.2020r. zjawia się kurier z paczką. Postanawiam nagrać film z odpakowywania i przetestować telefon czy wszystko jest ok. No i jak się okazało telefon który otrzymałem to jakaś sztuka testowa z serwisu w zastępczym pudełku oklejonym jako nieprzeznaczony do sprzedaży... W telefonie nie działają m.in. akcelerometr, żyroskop, czujnik światła regulujący podświetleniem ekranu, czujnik zbliżeniowy wygaszający wyświetlacz podczas rozmów. Więc po 2 miesiącach otrzymałem wybrakowany telefon który jest uszkodzony? obcięty z tych funkcji z powodu że to jakaś sztuka serwisowa? Serwis CTDI postanowił wysłać taki egzemplarz bo zalegał im taki na magazynie? Nwm co kierowało pracownikami CTDI ale to wstyd wydać klientowi zamiast nowe pełnoprawne urządzenie w oryginalnym opakowaniu, jakiś egzemplarz serwisowy który jest obcięty z funkcji...
Szkoda że CTDI to jedyny serwis marki Sony. W sieci jak i na wykopie masa ludzi skarży się na ten pseudo serwis... Czy to telefony wracają w gorszym stanie niż wyjechały, czy to magicznie serwis wykrywa zalanie lub zamiast wymienić telefon na nowy wymienia go na jakieś dziwny egzemplarz serwisowy z obciętą funkcjonalnością...
Komentarze (1)
najlepsze