Zgodnie z tym co pisał ostatnio m__b stworzyliśmy zbiór dobrych praktyk dla Wykop Poleca. Co o nich sądzicie? Zależy nam na Waszej opinii, bo to do Was kierowane są te treści.
@SHOGOKI: Na pewno bedziemy starali sie, zeby Wykop Poleca ewoluowal w format, ktora zadowoli zarowno reklamodawcow jak i Wykopowiczow. Konta oficjalne na pewno sa takim dzialaniem.
Zastanawiamy sie tez, czy powod zakopu "spam" przy Wykop Poleca ma sens - bo wiadomo, ze dla niektorych to zawsze bedzie spam, ale patrzac od strony reklamodawcy to wykupiona i oplacona reklama. Ale takie zmiany musialyby isc w parze z przestrzeganiem przedstawionych tu dobrych zasad.
@maciejkiner: moim zdaniem opisanie konta eklamodawcy w sposób, który proponujesz powinno być obowiązkiem, a nie elementem netykiety. Choćby dlatego, że bez tych informacji ciężko odróżnić spamera od oficjalnej reprezentacji.
Moim zdaniem nawet jeżeli reklamowany produkt/usługa jest wart uwagi to i tak zostanie potraktowany jako spam. To po prostu naturalny odruch, gdy w serwisie w którym szukasz ciekawych treści ktoś próbuje ci coś wcisnąć.
Wasze wskazówki zapewne złagodzą niechęć, ale... nadal u niektórych osób reklama będzie uruchamiała procesy obronne
@_Tequila_: racja, głównie u mnie jest to spowodowane faworyzowaniem sponsorowanych znalezisk (łatwiej im się dostać na główną), podczas gdy niektóre sponsorowane naprawdę mogłyby się same obronić swoją treścią (bez specjalnego traktowania)
Dobry zestaw zasad. Szczególnie podoba mi się punkt: "Integruj się ze społecznością ". Faktycznie najbardziej w pamięć zapadły mi kampanie nawiązujące do samego wykopu jak np. Szerloka czy Heyah.
Ale wykop chyba nie jest od tego by promować tutaj firmy tylko aby współdzielić ciekawe informacje, ciekawostki, wydarzenia ze świata, rzeczy śmieszne, straszne ogólnie interesujące. Promowanie firm to na goldenline chyba powinno mieć miejsce.
Jakoś zarabiać trzeba. Nieco idzie z reklam, znacznie więcej idzie z wykopów sponsorowanych - to jest pewne. Dzięki specjalnym oznaczeniom, specjalnej "polityce" względem kont sponsorów, nie będzie już takich sytuacji, jak niejednokrotnie opisywałem (co dostawało się również na główną). Miejmy nadzieję, że mniej będzie rżnięcia wykopu przez sponsorów "w wiadomy otwór", jak to miało czasami miejsce do tej pory. Bywało, że sponsorzy w dupie mieli regulamin i hordy ich kont
@kill_9_emp: Ma sens tym bardziej, że każda forma promocji jak i sama reklama, powinna być dostosowana do odbiorcy- w tym wypadku do wykopowiczów.
Jeżeli nam nie podobają się nieuczciwe lub nieudolne praktyki reklamodawców i głośno o tym powiemy, to taki reklamodawca dostaje sygnał, że trzeba jednak coś zmienić. Jeżeli dostosuje się do nas- wygrywa, bo chętniej przeczytamy jego treść, chętniej też wejdziemy na jego stronę i być może nawet tam powrócimy.
Pojawia się zawsze, gdy coś jest dodane z Wirtualne Media. Zwykle wygląda to tak, że się pojawia, wykopuje np. 8 rzeczy + Wirtualne Media. I co najciekawsze, czasami dwukrotnie w ciągu dnia. Gdy obserwujemy takiego pseudo usera, gdy dokonuje wykopów to świetnie widać - np. wykopane 5 minut temu,
Komentarze (42)
najlepsze
Zastanawiamy sie tez, czy powod zakopu "spam" przy Wykop Poleca ma sens - bo wiadomo, ze dla niektorych to zawsze bedzie spam, ale patrzac od strony reklamodawcy to wykupiona i oplacona reklama. Ale takie zmiany musialyby isc w parze z przestrzeganiem przedstawionych tu dobrych zasad.
Wasze wskazówki zapewne złagodzą niechęć, ale... nadal u niektórych osób reklama będzie uruchamiała procesy obronne
Komentarz usunięty przez moderatora
Jakoś zarabiać trzeba. Nieco idzie z reklam, znacznie więcej idzie z wykopów sponsorowanych - to jest pewne. Dzięki specjalnym oznaczeniom, specjalnej "polityce" względem kont sponsorów, nie będzie już takich sytuacji, jak niejednokrotnie opisywałem (co dostawało się również na główną). Miejmy nadzieję, że mniej będzie rżnięcia wykopu przez sponsorów "w wiadomy otwór", jak to miało czasami miejsce do tej pory. Bywało, że sponsorzy w dupie mieli regulamin i hordy ich kont
Jeżeli nam nie podobają się nieuczciwe lub nieudolne praktyki reklamodawców i głośno o tym powiemy, to taki reklamodawca dostaje sygnał, że trzeba jednak coś zmienić. Jeżeli dostosuje się do nas- wygrywa, bo chętniej przeczytamy jego treść, chętniej też wejdziemy na jego stronę i być może nawet tam powrócimy.
Nie tylko @polskieradio ma nas w dupie.
Identyczna sprawa była z:
http://www.wykop.pl/ramka/513215/o-banach-na-wykopie-czyli-sposob-na-spam-z-przyzwoleniem-moderatorow/
http://www.wykop.pl/link/385863/aktywni-pl-znow-w-spamerskim-kontrataku/
http://www.wykop.pl/link/363315/automatyczni-wykopowiczo-dodawacze-linkow-sponsorowanych/
http://www.wykop.pl/link/346076/kolejna-armia-spamerow-szturmuje-wykop/
Spójrzmy na tego mości Pana:
http://www.wykop.pl/ludzie/wykopane/bbuny/strona/2/
Pojawia się zawsze, gdy coś jest dodane z Wirtualne Media. Zwykle wygląda to tak, że się pojawia, wykopuje np. 8 rzeczy + Wirtualne Media. I co najciekawsze, czasami dwukrotnie w ciągu dnia. Gdy obserwujemy takiego pseudo usera, gdy dokonuje wykopów to świetnie widać - np. wykopane 5 minut temu,