@HR37: Mało tego. Winą za wykolejenie tramwaju również go obarczy. O-------ś kaszanę,bo gdybyś nie o-----ł,to nie musiałabym pisać,a jak nie musiałabym pisać,to bym nie w------a tramwaju. ( ͡°͜ʖ͡°)
Dlatego lepiej jak czuwak jest w nastawniku a nie pod nogą, wtedy trzeba trzymać na nim rękę a jak się zdejmie to po 3 sekundach tramwaj sam awaryjnie hamuje.
@hanibal-lekter raczej nie sądzę żeby to było dobre rozwiązanie, musisz coś przełączyć, nawet się podrapac po nosie i już awaryjnie hamuje. Czuwak powinien być aktywny a nie pasywny starego typu
@metroboomin ja jak prowadzę ezt to wolę mieć obie ręce wolne, szybciej się przełączniki przełącza i jest większa ergonomia (nie krzyzuje rąk żeby np zapalić światła)
Komentarze (90)
najlepsze