Problem z gwarancją w sklepie e-mag.
Kilka miesięcy temu kupiłem używaną kartę graficzną gtx 1070 na olx.
Umówiłem się na odbiór osobisty, zapłaciłem za nią. Nie spisywaliśmy żadnej umowy, dostałem od sprzedającego na maila kartę gwarancyjną i dowód zakupu.
Kartę oddałem do naprawy gwarancyjnej dnia 25.04.2019.
03.06.2016 dostałem informację na SMS, że status mojej reklamacji zmieniono na ZWROT.
Zadzwoniłem na infolinię i dowiedziałem się, że chodzi o zwrot pieniędzy i że powinienem przesłać numer konta na adres email.
Dziś (04.06.2019) dostałem informację, że potrzebują mieć oświadczenie pierwszego klienta, który wyraża zgodę na przekazanie mi pieniędzy jako drugiemu właścicielowi.
Przecież to absurd, ja zgłosiłem naprawę gwarancyjną, produkt należy do mnie.
O co chodzi, jak to załatwić?
Nie chciałbym zostać i bez karty i bez pieniędzy.
Komentarze (3)
najlepsze
Napisali ci po Polsku co masz zrobic
Boże mój