Hej, mircy. Chciałem Wam pokazać bardzo profesjonalne podejście do klienta firmy Click2Go świadczącej usługi carsharingu.
15 stycznia złożyłem reklamację za przejazd z dnia poprzedniego. tl;dr mojej reklamacji - błędnie naliczono mi opłatę za postój po stawce jak za przejazd. Po chwili otrzymałem automatyczną odpowiedź o przyjęciu zgłoszenia wraz z informacją, że na rozpatrzenie reklamacji firma Click2Go daje sobie 30 dni.
31 stycznia zapytałem na Messengerze kiedy mogę spodziewać się odpowiedzi. Otrzymałem lakoniczną odpowiedź "Do 30 dni" i czekałem dalej.
9 lutego od samego rana bombardowano mnie korektami trzech faktur - 169, 170 i 171/02/2019. Od 8:47 do 16:59 otrzymałem łącznie 52 maile z korektami.
Od tego momentu w ogóle nie mogę uruchomić aplikacji. Przy ładowaniu wyrzuca błąd, że moje dane zostały zweryfikowane negatywnie. Nie mam więc nawet jak sprawdzić sytuacji na koncie.
Dzisiaj minęły 34 dni od złożenia reklamacji. Postanowiłem ponownie dowiedzieć się czegoś na Messengerze.
Szczególnie spodobały mi się fragmenty o błędzie systemu, o tym, że sam sobie odpowiedziałem i o kompletnym olaniu sprawy na sam koniec. Widać było, że osoba odpowiedzialna za kontakt z klientem świetnie się bawi udzielając takich, a nie innych odpowiedzi.
Nie jestem odosobnionym przypadkiem, na profilu firmy Click2Go nie ma problemu ze znalezieniem nieprzychylnych komentarzy.
W dalszym ciągu czekam na jakąkolwiek odpowiedź na reklamację i muszę przyznać, że już dawno nie spotkałem się z tak żenującą obsługą klienta.
Komentarze (1)
najlepsze
w sumie to ja bym osobiście nawet nie prosił a jasno sformułował oczekiwania ;]
no i po 30 dniach jak nie ma odpowiedzi to elo, wezwanie do zapłaty, e-sąd, komornik
that simple ¯\_(ツ)_/¯