Właśnie opublikowałem grę mobilną! (Tak, korpo zostało rzucone)
Po sześciu miesiącach mniej lub bardziej intensywnej pracy, Demon Gate: Crown Defense wreszcie trafia na rynek!
YND-Interactive z- #
- 35
- Odpowiedz
Po sześciu miesiącach mniej lub bardziej intensywnej pracy, Demon Gate: Crown Defense wreszcie trafia na rynek!
YND-Interactive zCześć!
Mam na imię Bartek i jako #programista15k zgodnie z wykopową tradycją rzuciłem korpo i wziąłem się za pisanie gier :)
Moje dzieło to mieszanka tower defense i gry zręcznościowej - w grze mamy fale potworów idących po ścieżce, ale wieża jest tylko jedna i musimy ręcznie celować i strzelać żeby powstrzymać hordy niedobrusów przed zniszczeniem królestwa.
Gra została kilka dni temu opublikowana na Androida i iOS i z miejsca stała się wielkim hit... nie, to jeszcze nie, może za kilka dni.
Gra dostępna jest do pobrania tutaj:
Gra jest za darmo, ale nie powinno to przeszkadzać w zrobieniu małego #rozdajo prawda?
Oddaje wam w ręce pewien bardzo sekretny kod, który odblokuje w grze garść dodatkowych świecidełek:
VCAC2
Kod można wpisać wewnątrz gry i może go wykorzystać więcej niż jedna osoba, ale ilość użyć jest ograniczona - kto pierwszy ten lepszy ;)
Komentarze (35)
najlepsze
Nie, no poważnie, nie masz pojęcia jak wiele gier nie trafia do potencjalnego konsumenta wyłącznie ze względu na styl graficzny sugerujący grę dla dzieci. Po to są gry mobilne aby w nie grać w czasie gdy nam się nudzi. W Autobusie, na przystanku, na przerwie, jak nie ma roboty w pracy, jak na kogoś czekamy, albo
A kod to powinieneś specjalny dla wykopków zrobić: wykop2
A tak serio to nie wiem, nawet nie jestem sobie w stanie wymyślić co by mogło powodować taki błąd..
Gameplayowy twist z jedną wieżą nawet spoko.
Drzewko skilli imponujące - prawie jak Path of Exile :D
Gra zdecydowanie za trudna, juz na 3-4 levelu mam problem... Wkurzają trochę te drzewa na których
@YND-Interactive: Biorąc pod uwagę Twoją odpowiedź i wcześniejszą dyskusje o stylu graficznym. Musisz, cytując klasyka: "odpowiedzieć sobie na jedno zajebiście, ale to zajebiście ważne pytanie". Robisz grę dla siebie, czy grę która ma dla Ciebie zarobić? To, że Tobie coś się