Jak Samsung robi ludzi w wała...
22 września zakupiłem telefon Samsung S9 u oficjalnego partnera Samsunga, w sklepie RTV EURO AGD. Na telefon zdecydowałem się m.in. dlatego, że zostałem skuszony ciekawą promocją "Odkup" oraz "Razem bardziej". Odkup to zwiększenie wartości wyceny starego telefonu. Razem to otrzymanie głośnika Marshall Acton (o wartości 659 zł). W celu skorzystania z obydwu promocji należało zakupić telefon do 30 września i aktywować go do 3 października br.
Za aktywacje uznaje się:
"W celu aktywacji Urządzenia, o której mowa w ust. 1 pkt b) powyżej, niezbędne jest uruchomienie Urządzenia wraz z aktywną kartą SIM oraz posiadanie dostępu do sieci Internet lub dostępu do sieci komórkowej. Aktywacja Urządzenia jest bezpłatna, z zastrzeżeniem, iż nie obejmuje to kosztów połączenia z siecią Internet, z której korzysta Użytkownik. Koszty połączenia z siecią Internet odpowiadają stawkom operatora sieci, z której korzysta Użytkownik."
Wszystkie te punktu zostały przeze mnie spełnione. Z niecierpliwością czekałem i czekam wciąż na otrzymanie kodu w aplikacji Samsung members w celu dalszego procedowania promocji.
Jednak wszystko się zmieniło do dzisiaj rano, gdy podmiot odpowiedzialny za wydawanie nagród (partner samsunga) firma OEX E-BUSINESS Sp. z o.o. poinformowała mnie, że pula głosników się wyczerpała.
I teraz pytanie do Samsunga i partnera czy to jest uczciwa praktyka?
Zgodnie z regulaminem:
"Promocja – sprzedaż premiowa telefonów Samsung Galaxy S9/S9+, Samsung Galaxy A8 oraz Samsung Galaxy A6/A6+ organizowana i prowadzona na zasadach opisanych w niniejszym regulaminie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w okresie 9.08.2018, godz. 00:01 do dnia 30.09.2018, godz. 23:59 lub do wyczerpania puli Nagród, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej."
Do dzisiejszego poranka, żadna informacja o zakończeniu puli nagród się nie pojawiła. Zgodnie z regulaminem taka informacja powinna zostać przekazana w aplikacji Samsung Members lub na stronie. Po drugie zgodnie z poniższym banerem - promocja się zakończyła 3 października, czyli de facto 3 października wyczerpała sie pula nagród, zgodnie z data regulaminową.
https://lith.tc/2IN6cr4
A teraz dowiadujemy się, że osoby, które długo przed zakonczeniem promocji zakupily telefon, i domniemywały, że pula nagród nadal jest dostępna (nie było żadnej informacji od organizatora, plus data była długo przed jej oficjalnym zakończeniem), ze tak naprawdę chciały skorzystać z promocji, której dawno nie ma. Jest to ewidentnie wprowadzanie ludzi w błąd i obrzydliwa praktyka. Bo teraz każdy może zrobić głośną akcje marketingową, że do wygrania będzie 5 samochodów, co z tego, że juz 1 dnia nagrody zostaną rozdane, jak organizator nie raczy poinformować o jej wyczerpaniu, a "naiwni" ludzie będą kupować dany produkt przez jeszcze kilka tygodni, a co...
Dobrze gdyby udało się z tym postem i fatalną polityką samsunga dotrzeć do większej ilości osób. Dzięki!
Komentarze (178)
najlepsze
Samsung Galaxy S9 trzyma max 3-4h na ekranie świeżo po wyjęciu z pudełka, bez dodatkowych aplikacji, roota nie zrobisz bez utraty gwarancji, więc trzeba przyjąć reklamy, nawet usługa bixby od Samsunga zawiera reklamy.
Najgorsze jest w tym wszystkim że Samsung ma to w d**ie i odsyła do firmy która realizowała dla nich promocję pisząc maila
na razem@oexebusiness.com która to odpowiada po 5-10 dniach. Sam nie planuje podjąć żadnej odpowiedzialności, nie udziela żadnych informacji. Do
;>
@LaaN: Nie rozmawiamy o logice (a tutaj: o tym, co sobie ktoś wyobraził), ale o regulaminie:
Kiedy organizator musi opublikować ten komunikat?
Rok po zdarzeniu? Kwartał po?
Jak się okaże,
Wychodzi na to ze spoznilem sie 1 dzien skoro kupujac 17.09 dostales kod