Nazwa.pl chciała 2000 zł za audyt, a teraz wycofuje z oferty sklepy internetowe.
Usługa sklepików zostaje zamknięta przez RODO i złe podejście firmy do tematu. Nazwa.pl chciała za kwotę 8k rocznie przeprowadzać audyty - jak widać nie udało się naciągnąć klientów.
Init0 z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 138
Komentarze (138)
najlepsze
Mam nadzieję że cała reszta polskiej klienterii pójdzie tym samym śladem.
Te audyty to jawna kpina.
@MWittmann: audyt audytem, przecież oni już sami rezygnują z oferty sklepów. Za duże kary, pewnie szkoda zachodu.
najciekawsze cytaty z wypowiedzi Prezesa home.pl, Marcina Kuśmierza:
"Wycofanie sklepów internetowych z oferty i jego forma były dla nas zaskoczeniem. Nazwa.pl jest przecież 3-cim pod względem wielkości sprzedaży dostawcą usług internetowych w Polsce dla MŚP. Widać jednak w ostatnich latach zadyszkę w rozwoju i rosnące problemy operacyjne tej firmy."
"rosnącym problemem tego dostawcy usług
PS. Brak możliwości zamawiania sklepów trwa już od ubiegłego tygodnia.
Można porozmawiać z nimi normalnie jak coś się sypnie ( a sypnie się zawsze coś wszędzie :P ), mam nadzieję, że ich ekspansja na stany im tego nie popsuje..
Żeby wygenerować authinfo do przeniesienia domeny muszę wysłać wniosek pocztą do Krakowa, a oni pocztą mi odeślą kod authinfo. Domena wygasa mi za 5 dni. No zajebiście, 2018 rok, jeden z największych dostawców usług internetowych, a po kilka cyferek muszę się zgłosić na papierze xD
Samo przedłużenie 123 PLN netto. Wolne żarty xD
Jakiś lepszy hosting polecacie?
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora