Pomocy - rękojmia w SAMSUNGU/PLUSIE,
Ponad rok temu kupiłem telefon samsunga s6, od tej pory był w naprawie 4/5 razy, sam już nie pamiętam.
W lutym bieżącego roku telefon znowu umarł, stwierdziłem że warto żądać wymiany telefon na nowy, procedura trwała 2 miesiące, operator i serwis przepychali się kto jest odpowiedzialny i stanęło na tym, że po tym zgodziłem się na naprawę telefonu, gdyż był mi już potrzebny.
W czerwcu zauważyłem, że telefon nie jest szczelny. Zakurzył się aparat przedni, zdjęcia jak za mgłą i kolejny raz wystąpiła taka sama usterka jak wcześniej. OD NOWA wysłałem pismo z żądaniem wymiany telefonu na nowy, ocenili, że jest zepsuty istotny element telefonu bla bla bla, dostałem informację zwrotną od nich że mam 3 możliwości w tym momencie:
- bezpłatna utylizacja (xD)
- bezpłatna naprawa
- niezgoda na naprawę telefonu, co będzie wiązało się z kosztami 70 zł (!)
Próbuję połączyć się infolinią, przez 2 godziny, nikt nie odebrał. W salonie plusa mówią mi, żeby wysłać maila, w którym nie zgadzam się na naprawę kolejny raz, tak też zrobiłem w odpowiedzi dostałem:
"
Urządzenie odesłano bez naprawy z uwagi na brak akceptacji propozycji nieodpłatnej naprawy w ramach odpowiedzialności sprzedawcy."
Po telefonie do Samsunga, poinstruowano mnie, że to sprzedawca ma mi wymienić telefon na nowy, sprzedawca twierdzi, że serwis, co robić?!
Komentarze (112)
najlepsze
Wklejam link do mojej historii z huawei mate 7 i ccs w roli głównej : http://fanclub.huaweipolska.pl/forum/temat/3193
PS: ktoś miał podobny problem z ajfonem?
źródło: comment_QpC3d0F7QBJ8EQYDsi0NJPtJiSFRSb5k.jpg
Pobierz