MediaExpert - jak zamrozić gotówkę na 35 dni :)
Siemka, chciałem się z wami podzielić pewną historią zakupu w MediaExpert.
Otóż, 6 kwietnia moja żona kupiła (zamówiła i zapłaciła online) w wyżej wymienionym sklepie NOWY depilator laserowy za 1500 zł.
Przyszedł taki:
Niezwłocznie zgłosiliśmy reklamację, przysłano do nas kuriera który odebrał paczkę z używanym sprzętem. Przypadki się przecież zdarzają, pewnie w magazynie ktoś się pomylił i zamiast nowego urządzenia przesłano nam zwrot z serwisu - pomyśleliśmy :) Zdecydowaliśmy się na wymianę sprzętu na nowy egzemplarz.
Po jakimś czasie kurier dostarczył kolejną przesyłkę, tym razem to:
Plomby higieniczne pozdejmowane - tak jak i w pierwszym przypadku. Urządzenie używane a pudełko, jakby służyło komuś 5 lat.
Na prośbę o wyjaśnienie jak to w ogóle możliwe, że taka sytuacja ma miejsce otrzymaliśmy taką odpowiedź:
niestety nie mam wpływu na to jaki sprzęt zostaje wysłany ponieważ przesyłki są wysyłane z magazynu , a ja nie mam do nich wglądu.
Po 35 dniach od dnia wpłaty, dwóch odesłanych paczkach i kilkunastu~ mailach/telefonach do działu obsługi klienta, udało się odzyskać kasę.
Ma ktoś z was podobne doświadczenia ze MediaExpert? Czy to u nich norma?
Komentarze (45)
najlepsze
@HenryMorgan: tylko, czy w przypadku zerwania plomb higienicznych, na których jest napisane (PLOMBA HIGIENICZNA - NIE USUWAĆ, CHYBA, ŻE MASZ ZAMIAR UŻYWAĆ) sklep powinien dalej przyjmować zwrot?
ME sprzedaje również towary używane- w sieci oznaczane sa jako towary z tzw. DRUGIEJ GRUPY - takie używki można "kupić" nie tylko onlinne - ale również w sklepie stacjonarnym. Bardzo często pracownicy nie mają wiedzy,który to
Komentarz usunięty przez moderatora