Tak wygląda rozgrywka w Project CARS 2 w 4K i ustawieniach ultra
Wprawdzie Project Cars 2 obsługiwało będzie rozdzielczość nawet 12K, ale już w 4K na ustawieniach ultra wygląda... zjawiskowo. Zobaczcie najnowsze fragmenty rozgrywki zarejestrowane w tej jakości!
Conowegopl z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 127
Komentarze (127)
najlepsze
Publiczność była pod takim wrażeniem jakości grafiki że z wrażenia oniemiała i skamieniała. Zdarza się, także się proszę nie czepiać.
Jeszcze niedawno w grach z serii FIFA i PES publiczność stanowiły dwuwymiarowe bitmapy, a w off-roadowych ścigałkach od Mistrzów Kodu kibice to grubo ciosane modele 3D, niczym z pierwszego PlayStation. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Kiedyś grom wystarczyło 640x480 żeby wyglądały hiperrealistycznie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Najśmieszniejsze jest to, że do gry w 4k na ultra z akceptowalną płynnością trzeba nie GTX 1060, nie GTX 1070, tylko GTX 1080 w grze dynamicznej niczym grucha (#pdk). To jest żart.
Po pierwsze to chyba lekka przesada w kierunku purystycznego nurtu odbiegającego od wszelkiego typu błysków i wodotrysków. Podoba mi się kierunek, ale tu gra poszła za daleko i przypomina z grubsza wyścigówki sprzed 15 lat z lepszymi modelami i teksturami. Może to sprawka Youtuba, że nie wygląda to zjawiskowo. Mimo wszystko wolę jednak podejście zaprezentowane w Wiedźminie 3, gdzie z początku byłem zmieszany widokiem prezentowanej grafiki, ale
@IceMan1988: Zapewne ultra-realistyczna woda, deszcz i krople na samochodach tak jak w PC1. Szkoda że wyglądają fajnie tylko na screenshotach, w ruchu to jakiś poklatkowy kolaż złożony z losowych sprite'ów odświeżany w 1/10 częstotliwości wyświetlanego obrazu.
Drzewa też jakieś takie "płaskie"