Witam wszystkich,
specjalnie się zarejestrowałem aby pomóc koleżance, która dopiero od niedawna mieszka w Polsce. Choć mam 30 lat na karku to o czymś takim jeszcze nie słyszałem. Jeśli macie pomysły co dalej z tym fantem zrobić to piszcie, z góry dzięki:
"Mniej więcej pół roku temu kupiłam laptop ACER VN7-591G-79L1, był to w tamtym czasie jeden z najlepszych laptopów Acer’a. Zapłaciłam 4279 zł (bez Windows OS).
Przez cały czas bardzo o niego dbałam, jakieś 2 miesiące temu się popsuł i zdecydowałam, że użyję gwarancji „door to door”. Skontaktowałam się z linią wsparcia Acer – sprawa otrzymała nr 9749385G. Zapakowałam laptopa do oryginalnego opakowania (na którym, oczywiście było jasno opisane jaki to model i jakie są jego podzespoły) i skontaktowałam się z kurierem DHL tak jak mnie poinstruowano na infolinii Acer. Kurier odebrał laptopa 15.06.2015, numer parceli – 14850692392, paczka dotarła następnego dnia.
Przez dwa tygodnie na stronie Acer’a status sprawy wyświetlał się jako „Przedmiot jest w trakcie dostarczenia do centrum serwisowego”.
W tym czasie, kontaktowałam się z infolinią Acer trzy razy i niczego się nie dowiedziałam a za czwartym razem zostałam poinformowana, że laptop nie został do nich dostarczony, zamiast niego został przysłany kawał drewna, nawet nie otrzymali pudełka, po prostu blok z drewna.
Acer nie chciał się do niczego przyznać, mieli wyjaśnić problem z DHL, po swojej stronie nie widzieli żadnych uchybień. Podałam im wszystkie detale (kopia paragonu, kopia listu przewozowego DHL, numer telefonu do kuriera, który odebrał przesyłkę). Gdy kurier odbierał laptop na pewno widział, że nie jest to żaden kawał drewna a komputer, nawet zamykałam przy nim pudełko (sam Acer to potwierdził w jednym z pism).
Na rozstrzygnięcie sprawy czekałam miesiąc, po tym czasie Acer poinformował mnie, że DHL też nie stwierdził żadnych uchybień ze swojej strony i teraz to już jest mój problem i oni mi odsyłają ten kawałek drewna i sprawę dalej muszę rozwiązywać na własną rękę z DHL.
Co jest jeszcze bardziej oburzające - najpierw mi odesłali ten drewniany blok a dopiero później do mnie zadzwonili.
Proszę doradźcie mi co zrobić aby odzyskać mojego laptopa."
Komentarze (7)
najlepsze
A odesłanie drewna to już totalny skandal.
Pozostaje Ci droga sądowa przeciw DHL lub ACER.