Wrzucam jako ciekawostkę, jak support firmy Asus wyczerpująco odpowiada na maile od swoich klientów.
Posiadam laptopa firmy ASUS i jako że posiadam w nim dwa sloty na dyski twarde chciałem się dowiedzieć czy będą w nich działać dyski SATA III z pełną prędkością. Jako że nie udało mi się znaleźć informacji na stronie internetowej Asusa, ani w dokumentacji, postanowiłem że napiszę do nich maila wypełniając formularz na stronie produktu jako "Email Us" w "Customer Service".
Oto treść maila jaką wysłałem:
Hello,
I have a k73sv notebook and as i see it has two hard drive slots. I want to add to my
notebook an ssd disk but i see that each of them is working on SATA III interface - will
it fit to my laptop?
Odpowiedź:
Hello,
Officially Your unit dose support SSD drives, therefor I cannot answer Your question. Best for You would be to search the internet and find the answer.
Sorry for all the inconvenience.
XXXXXX XXXXXX
Technical Support Engineer
Tel: +48 22 571 80 40 | Fax: +48 22 571 80 01
Email: XXXX@asus.com | Website:
//pl.asus.com
W skrócie, support poradził mi, żebym poszukał odpowiedzi na swoje pytanie w internecie.
Komentarze (8)
najlepsze
Gdzie twoim zdaniem powinienem szukać odpowiedzi
To chyba czytaliśmy inne zapytania. Bo widzę wyraźnie, że się pyta czy posiadany dysk SSD SATA III będzie bezproblemowo współpracować z laptopem. I odpowiedź powinna brzmieć: "Tak, ten model poprawnie obsługuje wersję SATA III." albo " Nie, ten model poprawnie obsługuje dyski do wersji SATA II. Pana dysk nie będzie działał z maksymalną przepustowością"
Klient podał posiadany model urządzenia (SSD), rodzaj łącza (SATA), oraz jego wersję (III). I pyta się czy będzie współpracować poprawnie z laptopem. Nie wiem jeszcze jakie dane powinien udostępniać.
No dobrze i jak jest problem z ta odpowiedzią?
Może w tym iż serwis wykazał się niekompetencją i kazał klientowi poszukać odpowiedzi w internecie? Zamiast udzielić informacji?