Sony: Nie działa głośnik? Wymieńmy ekran! Czyli krótka historia o tym, jak...
Krótko o tym, jak Sony traktuje klienta i czy warto zastanowić się nad konkurencją.
pkotowski z- #
- #
- #
- 36
Krótko o tym, jak Sony traktuje klienta i czy warto zastanowić się nad konkurencją.
pkotowski z
Komentarze (36)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
W pełni uzasadnione odrzucenie
Poza tym do wymiany wahacza nie musi demontować drzwi a do wymiany głośnika trzeba rozebrać telefon.
Kolejna historia o tym jak traktuje firma [wpisz sobie]
Anyway, w Xperiach jest sposób na wgranie oryginalnego softu tak, by gwarancji nie stracić. Wymóg: odblokowanie bootloadera sposobem innym niż oficjalny u Sony i przywrócenie oryginalnych kluczy DRM od Sony, które są tracone przy odblokowywaniu bootloadera. Ale tutaj trzeba zrobić przed odblokowaniem backup. Co do utraty gwarancji przez wgranie innego softu - standardowa praktyka