Nie wytrzymuje już gdy po raz kolejny czytam stwierdzenie ,że atak hakeròw na Sony to ustawka aby wypromować film The Interview. Pan Adam Bednarek z Gadzetomanii nie ogranicza się do tego. Pisze, że Plystation Network padło na życzenie Sony aby ludzie im wspòłczuli. Mało inteligentny pan zapomina, że serwis Microsoftu też padł i,ze to milionowe straty. No ale pewnie tłumaczy to sobie, że Sony zaplaciło gigantowi z Redmont za pomoc w promocji filmu i sie zwroci. Zapłacili też Obamie, Kimowi i ośmieszyli się na długie lata ujawniając kompromitujące emaile,scenariusze niezrobionych filmòw i inne informacje by promować "słaby" film. Do tego wszystkiego dorzuca Eweline Lisowska i Media Expert.Przy takich teoriach Macierewicz to pikuś. I tak, Sony nie musiało promować tego filmu, bo:
1-Filmy z Rogenem nigdy nie miały powodzenia u krytykòw ale i tak zarabiały maseę kasy - są wyjątki ale one zawsze są
2-Miały powodzenie u widzòw. Niska srednia ocena The Interview na Filmwebie wynika z faktu, że film obejrzeli ludzie nie lubujący w takim humorze, tylko z ciekawości. Fani Rogena i Franco są zadowoleni
3-Cały hack to kompromitacja firmy na długie lata-strata kasy,wizerunków, kontraktów z gwiazdami itp
4-Film może i jest hitem na YT i VOD ale i tak szybko(jeżeli wogòle) nie odrobi strat spowodowanych wycofaniem go z komercyjnych kin.
5-Każdy zainteresowany amerykańskim box officem potwierdzi, że film w kinach komercyjnych niebyłby klapą. To fakt. Są serwisy prognozujące.
6-Twierdzenie,że Kim jest opłacony aby zaatakował film to jakiś kosmos
7-Zablokowanie PS network w celu odzyskania/ocieplenia wizerunku brzmi ròwnie niedorzecznie. To tak jakby powiedzieć, że niemiecka kadra piłkarska po porażce z Polską specjalnie zremisowała z Irlandią żeby kibice im wspòłczuli
W historii filmu stosowane ròżne chwyty marketingowe ale ta teoria jest rodem z psychiatryka. I wiem przydalaby mi sie masc na bol dupy ale ile mozna czytac te bzdury?
PS-Sory za literki ale moj smartfon to wyzwanie przy pisaniu.
Komentarze (2)
najlepsze