Od blisko roku, codziennie, zagraniczna firma telekomunikacyjna AT&T prześladuje mnie swoimi mailami. Oczywiście nie jestem ich klientem, ponieważ usługi świadczone przez ów firmę są w Polsce niedostępne, a przynajmniej były, gdy kontaktowałem się z nimi w tejże sprawie rok temu. Od niedawna istnieje co prawda podstrona
//polish.att.com/ , jednak znając polskie oddziały dużych firm.... odpowiedzcie sobie sami.
Maile, które otrzymuję to głównie codzienne raporty zużycia pakietów danych na internet nijakiego B.Paris, ale również i potwierdzenia zamówień z numerami seryjnymi telefonów etc.
Skontaktowanie się w sprawie pomyłki adresu e-mail praktycznie graniczy z cudem, bo cały mechanizm kontaktowania się poprzez stronę WWW jest napisany z myślą o istniejących klientach, a nie tych, którzy nimi nie są. Udało mi się dostać do jakiegoś adresu e-mail, za pośrednictwem którego poinformowałem o zaistniałej sytuacji. Efekt? Zobaczcie sami (podstawowy angielski na poziomie gimnazjum wymagany).
Opadam powoli z sił, bo klikanie w Gmailu przy wiadomościach i oznaczanie jako SPAM nic nie pomaga, a robię to cały czas. Korzystam z maila w smartfonie, a więc otrzymywanie ich codziennie jest mega uciążliwe.
Jakieś pomysły w jaki sposób egzekwować swoje prawa do świętego spokoju od szanownej firmy AT&T?
Pozdrawiam!
Komentarze (11)
najlepsze
1. filtr możesz utworzyć po frazie "AT&T Costumer Care" i po sprawie
2. kontakt: na ich stronie maja linki do fb, chata i community - skoro forma mówiona Ci nie odpowiada
3. połączenia głosowe z US kosztują z jakieś 2centy za minutę (Skype) a ten nr który Ci podano chyba jest całkiem darmowy
4. na drugim screenie ta notatka o 680 mailach jest bez sensu, wyświetlają się tam maile
Pozatym zawsze mozesz dodac filtr na ich domene i wysylac emaile prosto do smieci.
@I_See_Bad_Pixels: Ustawienia -> Filtry -> Utwórz nowy filtr
Od: att-services.cn
Utwórz filtr na podstawie tych kryteriów wyszukiwania
zaznacz Usuń
Utwórz filtr
dodaj adres -> kosz