Siemano...
Jako że gwarancja telefonów jest u nas tylko na papierze chciałbym przedstawić swój problem z firmami PLAY oraz CCS!
22.02.2013 roku zakupiłem telefon w PLAY Huawei Ascend G300 (w internecie użtkownicy piszą, że ten model jest frabrycznie wadliwy i PLAY wycofał go ze sprzedaży)
W maju tego roku telefon sam z siebie stracił połowę wyświetlacza (widoczny na zdjęciu) nie czekając długo poszedłem do salonu PLAY
i skorzystałem z gwarancji która dają na 2 lata.
Po 2 tyg zadzwonił telefon z informacją, że telefon nie został
naprawiony
Po miesiącu telefon otrzymałem z raportem naprawy z informacją
USZKODZENIA: ŚLADY UŻYTKOWANIA RYSKI i OTARCIA
więc co? telefon ma leżeć na półce aby nie było żadnych rysek?
Typowe zagranie.
Co w tej sytuacji mam robić?
W pn idę do rzecznika praw może coś podpowie
Dzięki za pomoc z góry!
Poniżej fotki telefonu.
Komentarze (35)
najlepsze
ekran do takich "reklamówek" huaweia (jakość wykonania i trwałość tego
Idź do rzecznika konsumentów - niech on ci powie to samo, żeby nie było.
edit: Robilem reklamacje juz 4 telefonow w playu, a jeden to kilka razy i zawsze bylo zrobione to co chcialem. Po prostu jak idziesz do salonu zglosic usterke to trzeba samemu wpisac w to pole z uwagami co dokladnie jest zepsute tak jakby pisal to ekspert. Na
wiele firm spóźnia się z tego typu informacja, a wtedy twoje na wierzchu... aha podaj, że oczekujesz wymiany na wolny od wad, a jeśli ci nie naprawią żądaj przedstawienia ci ekspertyzy na bazie której została podjęta decyzja.