Szkoda, ze dwa najlepsze elementy stylizacyjne z concept cara poszły wp%$$?ieć byle auto wyglądało jak każde inne Audi, dupa zmieniona, przód też, i to wcale nie na lepsze. Ale to już z conceptami bywa...
@kuzniar60: Przy zmianie biegów w mocnym silniku turbo ten świst to nie zasysanie, a upust nadmiaru powietrza, którego nadmiar wygenerował pęd szybko kręcącego się jeszcze wirnika turbosprężarki. Generalnie sprawy upustu są różnie rozwiązane w różnych silnikach, ale między biegami kiedy silnik schodzi z obrotów na pewno nie ma miejsca "gwizd zasysu powietrza". :-)
Tyłek, taki sam masywny w obu, gtr ma jedynie dłuższą pakę, zwróć uwagę na tylny słupek taki bardzo oryginalny w tym audi jest. Światła to oczywiście detal charakterystyczny dla marki.
Komentarze (11)
najlepsze
źródło: comment_VU2whCDnMuvmlGBOSrZ4WMoC2FCBI7wt.jpg
PobierzPrzód, różnica w światłach i wykończeniu wlotów powietrza, układ identyczny, nawet proporcje te same
http://pasjonauto.files.wordpress.com/2014/02/sport32.jpg?w=1000&h=
http://www.arhun.com/wp-content/uploads/2011/07/Nissan-GT-R-530.jpg
Tyłek, taki sam masywny w obu, gtr ma jedynie dłuższą pakę, zwróć uwagę na tylny słupek taki bardzo oryginalny w tym audi jest. Światła to oczywiście detal charakterystyczny dla marki.
http://pasjonauto.files.wordpress.com/2014/02/sport71.jpg?w=1000&h=
http://www.motokobiety.pl/archiwum/galeria/nissan/gtr_2012/gtr/red/nissan_gtr_21.jpg
Boczny otwór, w baaardzo oryginalnym położeniu
http://pasjonauto.files.wordpress.com/2014/02/sport61.jpg?w=1000&h=
http://www.driftsession.com/drifting_cars/r35_nissan_gtr/nissan_gtr_04.jpg
Nie