Przyparci do szkła. Czyli o celebryckim show w TVP
Czemuś biedny, boś głupi, czemuś głupi, boś biedny– ta stara maksyma nie znajduje żadnego potwierdzenia w telewizyjnych programach rozrywkowych. Trudno oprzeć się wrażeniu, że jest dokładnie odwrotnie– im więcej pieniędzy stacja wykłada na produkcję kolejnego show, tym mniej inteligentna rozrywka
iryss z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 6
Komentarze (6)
najlepsze
Zamian TV podnosić poziom widza dostosowuje swój poziom do widza.
W zasadzie to wychodzi taniej. Po co pakować tysiące złotych w dopieszczone i przemyślane produkcje skoro za część tej kwoty można zrobić pożywkę dla mas.
Szczególnie widać to po kreskówka które kiedyś miały wyższy poziom i lepszą oprawę graficzną oraz animację. Dziś choć dysponuje się po prostu niewyobrażalnie lepszą techniką niż 50-70 lat temu; to produkowane obecnie kreskówki