W Weekend trochę się bawiłem fizyką w Unity :)
W książce od fizyki trafiłem na Prawo Hooka i chciałem zobaczyć jak one się sprawdza w Unity.
https://pl.wikipedia.org/wiki/Prawo_Hooke%E2%80%99a
Póki co zrobione na Spring Jointach, ale myślę sam to zaimplementować.
Wymodelowane na podstawie tego tutoriala:
https://www.youtube.com/watch?v=piBb0rR1wgo
Ciekawą rzecz trafiłem na Reddicie:
https://www.reddit.com/r/Unity3D/comments/7y7dj5/compressing_and_stretching_springs/
Co ten typ miał na myśli mówiąc: "parametric surface equation" to nie wiem, ale brzmi jak pewne podejście :D
https://math.stackexchange.com/questions/461547/whats-the-equation-of-helix-surface
Stworzyłem na
W książce od fizyki trafiłem na Prawo Hooka i chciałem zobaczyć jak one się sprawdza w Unity.
https://pl.wikipedia.org/wiki/Prawo_Hooke%E2%80%99a
Póki co zrobione na Spring Jointach, ale myślę sam to zaimplementować.
Wymodelowane na podstawie tego tutoriala:
https://www.youtube.com/watch?v=piBb0rR1wgo
Ciekawą rzecz trafiłem na Reddicie:
https://www.reddit.com/r/Unity3D/comments/7y7dj5/compressing_and_stretching_springs/
Co ten typ miał na myśli mówiąc: "parametric surface equation" to nie wiem, ale brzmi jak pewne podejście :D
https://math.stackexchange.com/questions/461547/whats-the-equation-of-helix-surface
Stworzyłem na
Może ktoś mi powiedzieć co to daje? :D
Jeżeli hostuje strony na Wordpressie i Magento 2, to czy taki serwer coś mi da pod względem Perfomance, czy tam stabilności? :)
#programowanie #informatyka #serwery