Jak firma SONY traktuje klientów
![Jak firma SONY traktuje klientów](https://wykop.pl/cdn/c3397993/link_CeJfxfhAcG8RJhH5pmjgNVXORIOxFmBp,w220h142.jpg)
Witam,siema.Zwracam się do was z prośbą o pokazanie mojej sprawy szerszej publiczności, może ktoś to zobaczy, pomoże w rozwiązaniu problemu... Oto moja historia Uwaga! Ostrzegam wszystkich, którzy nie chcą mieć kłopotów przed zakupem laptopa Ultrabook Miesiąc temu w sklepie firmowym Sony w CH...
z- 269
- #
- #
- #
- #
- #
kontaktuję się z Panem w sprawie reklamacji komputera SN: 54594789-0007487, model: SVP1321L1EBI EE9.
Chciałbym poinformować, iż skontaktowałem się z centrum serwisowym w celu wyjaśnienia sprawy. W komputerze potwierdzono usterkę ramki, znajdując ślady zewnętrznej ingerencji w nią. Stąd wykreowana kwota za naprawę. Serwis znalazł również papier przyklejony do otwartej ramki.
Proszę o informację czy akceptuje Pan koszty naprawy.