jezeli jeszcze pozwolicie sie wypowiedzieć zielonemu pionkowi ;) to miałam wrześniem podobną sytuacje z morelami ogólnie gdybym chciałaopisać całe zajscie nikt by niezrozumiał wiec napisze w skrócie.
Zamawiałam ram z tym że po normalnej cenie w momencie zamawiania produkt był dostepny (był to dzien roboczy) otrzymałam dane do wpłaty zapłaciłam 3 dni przed wysyłką zaczeły sie problemy ponieważ mój ram został sprzedany, że tak mi to Pani wyjaśniła. Z racji iż górolki
Ja jako zielony pionek tez nie zamierzam odpuszczac ;-) (nie chce sprzedawac a wlozyc u siebie). Skoro morele potrafily stanac na wysokosci zadania to niech i proline bierze z ich przyklad ;-)
"a w przypadku gdy wybrano sposób zapłaty Przedpłata przelew lub Płatność on-line Dotpay za moment zawarcia umowy uważa się dokonanie płatności na wskazane przez sprzedawcę konto." <= ich wcześniejszy regulamin ;) chyba wyjaśnia jakie płatności
A nie uważacie, że to zajście jest wynikiem pomyłki ale nie sklepu a hurtowni ? Ceny takie bądź podobne pojawiły się również w 4 innych sklepach. Wiec jak wyżej zostało napisane również proline będzie się upierać od hurtowni sprzedaży po określonej cenie. Więc nie rozumiem jakie tu żerowanie na sklepie.
dlatego nie czuje bym "żerowała" na sklepie jak wspomniał a8110aac8b tylko ew na hurtowni która taką różnice cenową nie odczuje dotkliwie i nie "żerowała" a jedynie zakupiła okazyjnie produkt
Przy założeniu, że umowa została zawarta, konsument może zwrócić się do rzecznika praw konsumentów, a ponadto ma możliwość:
-żądać wydania rzeczy, jeżeli sprzedawca odmówi, -zwrócić się do konsumenckiego sądu polubownego lub -wytoczyć sprawę przed sądem powszechnym, wnosząc pozew o wydanie rzeczy, a to na przedsiębiorcy będzie ciążyło przeprowadzenie dowodu kwestionującego ważność umowy.
Przypominamy także, że firma pracuje w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17
hmmm wg tego co pisze na stronie: "Nasz specjalista udziela pomocy w sprawach merytorycznych co do wyboru sprzętu, i problemach z obsługą sklepu od Poniedziałku do Niedzieli, w godzinach od 9:00 do 21:00, w tym także odpowiada na wszelkie uwagi i problemy."
Ponadto tu rodzi się pytanie dlaczego w takim razie skoro niepracujecie w soboty
http://proline.pl/?p=VGAGAINVD0375
#komputery #cebuladeals #promocje
Zamawiałam ram z tym że po normalnej cenie w momencie zamawiania produkt był dostepny (był to dzien roboczy) otrzymałam dane do wpłaty zapłaciłam 3 dni przed wysyłką zaczeły sie problemy ponieważ mój ram został sprzedany, że tak mi to Pani wyjaśniła. Z racji iż górolki
-żądać wydania rzeczy, jeżeli sprzedawca odmówi,
-zwrócić się do konsumenckiego sądu polubownego lub
-wytoczyć sprawę przed sądem powszechnym, wnosząc pozew o wydanie rzeczy,
a to na przedsiębiorcy będzie ciążyło przeprowadzenie dowodu kwestionującego ważność umowy.
hmmm wg tego co pisze na stronie:
"Nasz specjalista udziela pomocy w sprawach merytorycznych co do wyboru sprzętu, i problemach z obsługą sklepu od Poniedziałku do Niedzieli, w godzinach od 9:00 do 21:00, w tym także odpowiada na wszelkie uwagi i problemy."
Ponadto tu rodzi się pytanie dlaczego w takim razie skoro niepracujecie w soboty