Morele i ich wspaniały serwis gwarancyjny #nigdywięcej
Witam chciałbym przedstawić moja historię i platformę morele.net i jak zamrozić sobie 2600zł na 2 miesiące. A więc zaczynajmy. Dnia 10.10.2021 kupiłem odkurzacz Roborock S7 na stronie morele.net. Po dwóch miesiącach używania go zepsuł się laser LDR (odpowiadający za pozycje odkurzacza) odkurzacz...
z- 122
- #
Podstawa prawna: art. 580 § 2 Kodeksu cywilnego
3. Zasady serwisowania towaru z tytułu gwarancji producenta oraz wykaz punktów serwisowych, opisane są w karcie gwarancyjnej załączonej do produktu lub na stronie producenta danego towaru.
xiaomi :
Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Kupującego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Jeżeli Kupujący zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni kalendarzowych, uważa się, że żądanie to uznał
W przypadku otrzymania przez Sklep uzasadnionego roszczenia, wynikającego z usterki produktu w Okresie Gwarancji, firma Xiaomi, według własnego uznania i w zakresie dozwolonym przez prawo, naprawi produktu bezpłatnie, użyje nowych lub odnowionych części zamiennych, zastępując wadliwy produkt odnowionym lub nowym sprzętem.
i tu wracając do tej ustawy:
Gwarant musi wykonać swoje obowiązki (np. naprawić lub wymienić towar) w terminie wskazanym w oświadczeniu gwarancyjnym. Jeżeli nie określono tego czasu, powinien uczynić to niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia dostarczenia mu rzeczy