Jak się zabrać za tworzenie gry na Androida na naszym przykładzie
Cześć, Chcielibyśmy przedstawić drogę, którą musieliśmy przebyć, aby móc wydać grę na Google Play. Mam nadzieję, że ten artykuł okaże się pomocny dla osób, które myślą o tworzeniu własnych aplikacji i znajdą w nim wskazówki i być może inspirację. Początek Na początku był chaos...;)
z- 125
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
@grip: Nasza gra tak na prawdę jest 3D. Perspektywa i odpowiednie ustawienia kamery sprawiają że gra wygląda na 2D. Dlaczego zdecydowaliśmy się na takie rozwiązanie? Nie mamy doświadczenia w modelowaniu 3D a nauka zabrała by nam zbyt dużo czasu. Unity nie renderuje nie widocznych ścianek obiektów dzięki czemu mamy sporą wydajność. Zrobienie tego w ten sposób pozwoliło nam uniknąć problemów z fizyką i kolizjami (a problemów było dużo).
Tam obok przycisku "select" jest opcja "compare".
W naszym przypadku chodziło przede wszystkim o pluginy, profiler (przydatny przy robieniu optymalizacji) i własny splash screen.
http://antyapps.pl/kentucky-robo-chicken-prawdziwe-wyzwanie-dla-fanow-platformowek-android/
Zapraszamy wszystkich do lektury :)