dzięki za odpowiedź, no to muszę pisać do ruska. Od 2 miesięcy wszystko chodziło jak ta lala i nagle bęc. Zauważyłem, że na koncie, na stronie #teleelevidenie mam przekreślone w zakładce "My service" ten napis "Playlist acces key" oraz "date of purchase". Nie wiem czy tak było wcześniej czy nie, chodziło to nie zwracałem na to uwagi. Kasa na koncie jest, do końca miesiąca rozliczeniowego mam jeszcze pare dni.
@stapi12: może źle się wyraziłem, okresu rozliczeniowego. W zakładce "My service" w pozycji "Actually, it's until... mam do 26.04.2020. Dodatkowo mam atomatyczne odnowienie na następny miesiąc. W zeszłym miesiącu poszło z automatu. Zobaczymy co odpowie kolega ze wschodu. Długo się czeka na odpowiedź?
o faktycznie dziś 26.04, dzięki kolego
#netflixrodzina
@fajny_gosciu: Mam miejsce. Zapraszam