tylko pogratulować im bez szczelności,
po zgłoszeniu do serwisu - pęknięty wyświetlacz, wymienili + touchpad.
jednak mam wątpliwości co to tego aby był to nowy, porysowany, błędy w wyświetlaniu.
dodatkowo po powrocie nagle bateria z pełnego ładowania wytrzymuje około 5 minut zamiast 3 godzin.
polityka firmy wysyłaj aż Ci się znudzi, a my naprawiając jedno 5 innych rzeczy popsujemy. a Do tego Ty płać za naprawę.
po zgłoszeniu do serwisu - pęknięty wyświetlacz, wymienili + touchpad.
jednak mam wątpliwości co to tego aby był to nowy, porysowany, błędy w wyświetlaniu.
dodatkowo po powrocie nagle bateria z pełnego ładowania wytrzymuje około 5 minut zamiast 3 godzin.
polityka firmy wysyłaj aż Ci się znudzi, a my naprawiając jedno 5 innych rzeczy popsujemy. a Do tego Ty płać za naprawę.
po zgłoszeniu do serwisu - pęknięty wyświetlacz, wymienili + touchpad.
jednak mam wątpliwości co to tego aby był to nowy, porysowany, błędy w wyświetlaniu.
dodatkowo po powrocie nagle bateria z pełnego ładowania wytrzymuje około 5 minut zamiast 3 godzin.
polityka firmy wysyłaj aż Ci się znudzi, a my naprawiając jedno 5 innych rzeczy popsujemy. a Do tego Ty płać za naprawę.