Informujemy, iż w systemie bilingowym mogło dojść do nieprawidłowości przy naliczaniu opłat za przesyłki paczkomatowe nadane przed 1 grudnia. Dopłaty, które zostały niepoprawnie naliczone w związku z deklarowanym rozmiarem paczek, zostaną zwrócone na właściwe konto w Managerze Paczek, najpóźniej w ciągu 7 dni, czyli do 11 grudnia. Operacja nie wymaga składania reklamacji. Problem został już rozwiązany i obecnie opłaty są naliczane prawidłowo. W imieniu firmy InPost przepraszamy za powstałe niedogodności.
źródło: comment_ShbZlM8aaOwjkwXlUgIK2O2chkuGhmg7.jpg
PobierzInformujemy, iż w systemie bilingowym mogło dojść do nieprawidłowości przy naliczaniu opłat za przesyłki paczkomatowe nadane przed 1 grudnia. Dopłaty, które zostały niepoprawnie naliczone w związku z deklarowanym rozmiarem paczek, zostaną zwrócone na właściwe konto w Managerze Paczek, najpóźniej w ciągu 7 dni, czyli do 11 grudnia. Operacja nie wymaga składania reklamacji. Problem został już rozwiązany i obecnie opłaty są naliczane prawidłowo.
W imieniu firmy InPost przepraszamy za powstałe niedogodności.