AMA - instruktorzy samolotowi - czyli jak zostać pilotem
Szef szkolenia wraz z kadrą instruktorską ośrodka Royal-Star AERO wita całą społeczność portalu wykop.pl. Wspólnymi siłami postaramy się odpowiedzieć na wszystkie Wasze pytania w zakresie samolotowych szkoleń lotniczych, pilotażu samolotów lekkich i zagadnień lotnictwa ogólnego.
z- 272
- #
- #
- #
- #
- #
2.)Jeden z nas lecąc szybowcem zderzył się z drugim szybowcem w kominie termicznym i ratował się spadochronem ratunkowym. Poza tym lądowania na jednym silniku, problemy z podwoziem, ale to już nie było "krok od śmierci". Szkolimy się po to, by radzić sobie z takimi sytuacjami.
3.)Najróżniejsi. Są tacy, którzy od samego początku świecą wiedzą, zdarzają się też tacy, którzy latają z niezrozumiałych dla nas powodów, bo jak można płacić tak grube pieniądze za coś czego się nie lubi... nie daje radości... satysfakcji... Chodzi o tzw. "olewackie" podejście do zagadnienia. Ponadto w historii naszego ośrodka trafiły się 2 osoby, które najzwyczajniej w świecie nie nadawały się na
2.)Najtańsza na prawdę tanio... bo można kupić nawet za kilkanaście tysięcy PLN. Pytanie tylko w jakim jest stanie, ile pieniążków trzeba będzie jeszcze włożyć i czy gra jest warta świeczki...
3.)Ubezpieczenie ok. 6-7 tys. PLN/rok; zarządzanie ciągłą zdatnością do lotu ok. 3-4tys./rok; obsługa samolotu za każde 50 wylatanych godzin ok. 1-2 tys. PLN w zależności od usterek + opłaty urzędowe ok. 1-2 tys. PLN/rok. Nie
1.)PA-34, M-20, PA-28R, C-152
2.)Nie, ale będzie nam bardzo miło spróbować... :D
3.)Jeśli my ich wyrzucamy z samolotu, to jesteśmy z tego bardzo zadowoleni, zwłaszcza kiedy oni się cieszą i można omówić skoki przy "grillu" :D
4.) Ciekawy to pojęcie względne, dla kierownika szkolenia najciekawszy był Jungman - dwupłatowiec z otwartą kabiną, dla jednego z młodych instruktorów AN-2 i w tym miejscu pozdrowienia dla