AMA - instruktorzy samolotowi - czyli jak zostać pilotem
![AMA - instruktorzy samolotowi - czyli jak zostać pilotem](https://wykop.pl/cdn/c3397993/link_p1Biuo7ZYOnk3r1lmKwi5VRfO4j1omVD,w220h142.jpg)
Szef szkolenia wraz z kadrą instruktorską ośrodka Royal-Star AERO wita całą społeczność portalu wykop.pl. Wspólnymi siłami postaramy się odpowiedzieć na wszystkie Wasze pytania w zakresie samolotowych szkoleń lotniczych, pilotażu samolotów lekkich i zagadnień lotnictwa ogólnego.
z- 272
- #
- #
- #
- #
- #
2.)Szkolenie lotnicze 100h teorii oraz 45h praktyki (lotów). Mogą one odbywać się w trybie równoległym.
3.) Państwowy egzamin teoretyczny i praktyczny przed Lotniczą Komisją Egzaminacyjną, przy czym teoria w siedzibie ULC - ul. FLisa 2, Warszawa, a praktyka w dogodnym ośrodku, z dogodnym egzaminatorem.
4.)Wydanie
Również serdecznie
2.)Konkretną odpowiedź na to pytanie można znaleźć na stronie ULC, co do samych egzaminów - my sami uważamy je za bardzo proste, tym bardziej, że ULC udostępnia teraz świetnie przygotowaną bazę pytań do licencji PPL(A).
"Czy wada wzroku, ok -1,5 i astygmatyzm -1,0 stanowi problem w uzyskaniu licencji? Trzeba przejść jakieś specjalistyczne badania?
@Farrahan: Nie chcielibyśmy podawać błędnych informacji, dlatego odpowiedź na to pytanie zrzucimy na osoby do tego upoważnione. Poniżej zamieszczamy link do listy lekarzy orzeczników i prosimy, nawet telefonicznie zadać im to pytanie - wtedy nie pozostawimy miejsca na domysły i nieprawdziwe informacje. Jednak proszę się nie
2.)Dokładnie tak, tym niemniej należy pamiętać, że do latania po świecie potrzebny jest dodatkowy wpis w licencji w postaci lotniczej frazeologii angielskiej.
3.)Wycieczkę tak, o ile nie powie Pan żonie i dzieciom, coby za to zapłaciły... :D bo to już jest przewóz lotniczy, a
2.)Nasz zarząd przygotowuje duże zniżki w przyzwoitych hotelach w Mielcu dla naszych klientów. Jest z czego wybierać - od tańszych do tych na prawdę drogich. Informacje u nas na stronie... Jeśli jest Pan zainteresowany polecamy się z nią zapoznać.
3.)PA-34, M-20, PA-28R, C-152 i oczywiście każdy z nas powie, że PA-34 to "najlepsza fura", niemniej każdy się zgodzi, że do podstawowego szkolenia najbardziej nadaje się C-152
http://www.ulc.gov.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=190&Itemid=309
2.) Oczywiście, że latamy niżej. Blok zajmowanych przez nas wysokości w lotach szkolnych to zwykle 0-1000m wysokości bezwzględnej.