Mirki, jakie są wasze ulubione, a jakie najmniej tolerowane designy leveli w grach?
Wiadomo, że wszyscy nienawidzą poziomów wodnych i kanałów, ale może macie jeszcze jakieś ciekawe preferencje? Ja nie trawie bagien o rajskich wysp (dlatego niezbyt lubiłem bagienny rozdział w diablo 2 i średnio mi się podobało Dead Island), za to uwielbiam stylistykę starych twierdz (początek Dark Souls wgniótł mnie w fotel). Podzielcie się przemyśleniami!
@PepePanKojot: Dżungle są męczące. W sumie dużo zależy od samego zaprojektowania leveli, ale "zapętlona" mapa która wygląda jak z generatora zawsze nudzi.
@PepePanKojot ja zawsze bardzo lubiłem pustynie w grach. Taki etap w Uncharted 3 w końcówce bardzo miło wspominam. W Gothic 3 też zawsze starałem się jak najszybciej podlevelowac postać żeby iść na pustynię. W grach Rockstara (GTA SA, RDR i GTA V) rejony pustynne też są spoko.
Szanowni Państwo jest to prawidłowe działanie. W nowej bankowości odróżniamy kontekst Klienta indywidualnego i Firmowego. Należy dokonywać przelewów standardowych.
Gdyby pojawiły się jeszcze jakieś pytania, pozostaję do dyspozycji.
Mirki, jakie są wasze ulubione, a jakie najmniej tolerowane designy leveli w grach?
Wiadomo, że wszyscy nienawidzą poziomów wodnych i kanałów, ale może macie jeszcze jakieś ciekawe preferencje? Ja nie trawie bagien o rajskich wysp (dlatego niezbyt lubiłem bagienny rozdział w diablo 2 i średnio mi się podobało Dead Island), za to uwielbiam stylistykę starych twierdz (początek Dark Souls wgniótł mnie w fotel). Podzielcie się przemyśleniami!