@Endrju88: Zapoznałem się z Twoimi wypocinami i niestety muszę stwierdzić, że w wielu aspektach mijasz się z celem.
Wylewasz swoją żółć ponieważ, sam przyczyniłeś się do powstania problemu i nie możesz tego znieść.
Częstowanie herbatą serwisanta który ma zacząć naprawę lub jest w trakcie, jest samoistnym strzałem w stopę. Pokazałeś tym samym, że jedzenie i picie nad laptopem, lub przy albo obok, jest dla ciebie normą. Tym samym olałeś, instrukcję użytkowania
Wylewasz swoją żółć ponieważ, sam przyczyniłeś się do powstania problemu i nie możesz tego znieść.
Częstowanie herbatą serwisanta który ma zacząć naprawę lub jest w trakcie, jest samoistnym strzałem w stopę. Pokazałeś tym samym, że jedzenie i picie nad laptopem, lub przy albo obok, jest dla ciebie normą. Tym samym olałeś, instrukcję użytkowania
Wylewasz swoją żółć ponieważ, sam przyczyniłeś się do powstania problemu i nie możesz tego znieść.
Częstowanie herbatą serwisanta który ma zacząć naprawę lub jest w trakcie, jest samoistnym strzałem w stopę. Pokazałeś tym samym, że jedzenie i picie nad laptopem, lub przy albo obok, jest dla ciebie normą. Tym samym olałeś, instrukcję użytkowania urządzenia.
Owszem
ESD tylko spełnia warunki jeśli mata jest uziemiona, podpięcie maty do ręki nic nie daje.
Więc masz np w DELL matryce Samsunga, LG; dyski prawie każdego producenta, pamięci ram również, płyty główne robi foxconn i czasem firmy córki. I tak jest wszędzie. Kupuje się LOGO, projekt i usługę.
Producenci zazwyczaj nie dają płytek z system operacyjnym, tylko należy zrobić recovery z systemu na pendrive. A najlepiej pobrać ze strony microsoft obraz iso poprzez ich oprogramowanie które tworzy bootującego pena a sterowniki pobrac ze strony producenta. Partycje recovery