Mam interfejs OBD2 na Bluetooth taki jak na obrazku, podłączam w Renault Megane 2 2005r. Na desce rozdzielczej nie świeci się żadna kontrolka check engine ani nic takiego. Gdy łączę się telefonem (Android) przez apkę Torque Lite, również nie pokazuje błędów, ale gdy połączę się przez Car Scanner pokazuje mi błąd sondy lambda (P0141 Heated Oxygen sensor 2, bank 1 - przed katalizatorem). Dodam, że w zeszłym roku wymieniałem sondę lambda za
Renault Megane 2 kombi. Chcialem zdjąć plastikową osłonę (pokrywę) pod przednim zderzakiem, by dostać się do węża dolnego chłodnicy. Wg wszelkiech imstrukcji w necie jakie znalazlem, powinny tam byc tylko 3 śruby hex 10 mm. Okazało się, ze oprócz tych śrub są jeszcze takie jakby metalowe klipsy, jak na zdjęciu. Próbowałem odkręcić to małym plaskim śrubokrętem oraz torxem, tylko zryłem łeb. Przypuszczam, ze poprzedni właściciel Holender mogl wstawić takie coś na własną
@icanthelpthat: zdjąłem cały zderzak. Po deodze okazało sie że jedna ze śrub od spodu kręci się w miejscu, tak samo dwie śruby w nadkolach - wyłamane plastikowe mocowania. Polamane plastikowe mocowania lamp - taki urok starych aut :)
A najlepsze, ze w sumie nie musiałem tego zderzaka w ogóle zdejmować
A najlepsze, ze w sumie nie musiałem tego zderzaka w ogóle zdejmować
@NieBendePrasowac: hehe no to elegancko
Pytanie brzmi - w jaki najlepszy/najszybszy sposób rozpoznać, czy dana firma jest korporacją z własnym produktem?
Dla przykładu, pracuje ponad trzy lata w średnim korpo z własnym produktem, który jest dostosowywany pod potrzeby konkretnego klienta biznesowego, ale po przeczytaniu profilu działalności na stronie mojej firmy nie miałbym o tym
@NieBendePrasowac: jeśli strona internetowa firmy na to nie wskazuje to kontakt do HR poprzez np. Linkedin.