AMA Spowiedź nieuczciwego handlarza
Obserwuję systematyczny wzrost zainteresowania tematem "handlarzy" oraz ich mniejszych i większych oszustw. Korzystając z anonimowości w sieci chętnie wprowadzę Was w ten hermetyczny świat i odpowiem na wszelkie pytania związane z handlem autami używanymi i światem handlarzy.
z- 1076
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
1) wydaje mi się, że jestem bardzo w temacie ale nie wiem o co konkretnie pytasz. z pickupami jest na prawdę długa historia. chodzi o wałki na podatku VAT, czy o pomijaniu akcyzy poprzez przeróbkę na ciężarowy?
1) w przypadku kiedy auto ma wady mechaniczne (teraz najwięcej z ceny można zbić w przypadku auta z uszkodzonym silnikiem, układem wtryskowym) samochód trafia do mechanika, który ocenia co jest zepsute i czy da się zreanimować, czy konieczne będą wymiany. co raz częściej warsztaty mechaniczne od razy oferują kasowanie wszelkiego rodzaju błedów w pamięci komputera auta oraz cofnięcie przebiegu. kiedy nie da się uniknąć wymian - dostaję listę niezbędnych zakupów, po czym siadam na allegro.
2) drugi w kolejności jest lakiernik. wszelkie slady korozji są maskowane, porysowane elementy są lakierowane, po czym całe auto trafia na polerkę (zwykle papierem, później pastą
2) to całkiem dobry sposób, warto zawsze zadzwonić na numer podany na pieczątce
3) doszedłem do wniosku, że nie chcę tego opisywać w dwóch zdaniach, jak bedę miał dłuższą chwilę to opiszę wszystko dokładnie. zaskoczyłą mnie popularność AMA
ja nikomu nigdy nic nie ukradłem,.
1) myśle że byłoby to mniej niż 10%
2) ciężko powiedzieć, tak na prawdę mógłbym zachować większość, o ile byłyby profesjonalnie naprawione. nie trzeba się przecież bać wszystkich aut. większość trafia do Polski z uszkodzeniami mechanicznymi w postaci padnietego silnika, skrzyni itp. taki silnik można wymienić na sztukę, albo drożej - na dobry, albo po profesjonalnym