Wydaje mi się że akcja miała by lepszy skutek jakby organizatorzy i pomysłodawcy dali przykład. Każdy niech weźmie sobie roma do domu, albo całą rodzinkę, a najlepiej niech się wprowadzi do kamienicy gdzie są romowie. Po tygodniu będzie zdrapywał te plakaty własnymi paznokciami.
@cichy202: Pierwszym błędem jest dobór adresata tej kampanii. Na zdjęciu powinna być polska rodzina, napis "Polak twój bliźni", "VII - nie kradnij", a plakaty rozwieszone na drzwiach romskich kamienic.
@cichy202: Po drugie, ciężko znaleźć takich Romów jak ze zdjęcia, przynajmniej tak ubranych. W Gliwicach i w Zabrzu to się zasymilowali z dresiarstwem.
Ludzie od tych kampanii nie mają w ogóle wyobraźni.
Nie dość, że umiejscowienie reklamy jest nietrafione, jakość beznadziejna to jeszcze hasło, czyli teoretycznie najważniejsza rzecz kampanii, jest zwyczajnie żenujące i naiwnie odwołuję się do zasad chrześcijaństwa.
Kto to wymyśla? To znowu akcja w stylu: "Bo zupa była za słona", z której śmiało się pół Polski.
I trzeba się zastanowić nad sensownością akcji pod względem możliwych wyników. Nikt nie zmieni zdania na temat
Komentarze (95)
najlepsze
Każdy człowiek to twój bliźni w rozumieniu nauki chrześcijańskiej.
Komentarz usunięty przez moderatora
Nie mój, tylko twój, jest wyraźnie napisane!
Za nich płacą Polacy!
Komentarz usunięty przez moderatora
oddawaj moje pieniądze!
Nie dość, że umiejscowienie reklamy jest nietrafione, jakość beznadziejna to jeszcze hasło, czyli teoretycznie najważniejsza rzecz kampanii, jest zwyczajnie żenujące i naiwnie odwołuję się do zasad chrześcijaństwa.
Kto to wymyśla? To znowu akcja w stylu: "Bo zupa była za słona", z której śmiało się pół Polski.
I trzeba się zastanowić nad sensownością akcji pod względem możliwych wyników. Nikt nie zmieni zdania na temat