na każdym kroku ktoś teraz próbuje robić klienta w ciula. Oczywiście rozwiązaniem jest czytanie umów, ale jak wynika z badań ponad połowa ludzi nie czyta tego, co podpisuje. Ale czy jednak reklama nie mogłaby być uczciwa i nie manipulująca? Przecież to by było w interesie reklamodawców, bo ludzie by bardziej ufali takim mejlom. A teraz jest tak, że jak nawet w jakiejś super ofercie naprawdę nie ma haczyków, to ludzie nie mogą
@kamilztorunia: co z tego że przeczytasz. W każdej umowie masz, że opłaty mogą się zmienić. Mogą się reklamować nawet że płacą Ci miesięcznie 100 zł, a po miesiącu zmienić, że to ty masz im płacić miesięcznie 100 zł.
Komentarze (5)
najlepsze
A to że za 3 miesiące wprowadzimy za nie opłatę, to nie ma nic do rzeczy.
Jak podpisywałam umowę z mBankiem to było konto i karta za darmo, 4.25% na eMax Plus.
Teraz jest 2 zł za kartę i 3.50%.