Miesiąc temu wykupiłem subskrypcję Canal+Online za 74zł, wczoraj chciałem zrezygnować i i usunąć podpiętą kartę płatniczą. Niestety nie mogłem tego zrobić, wyskakiwał błąd. Dlatego usunąłem konto. Dzisiaj dostałem potwierdzenie o pobraniu środków z mojego konta.
Nie polecam Canal+online
Komentarze (12)
najlepsze
https://erif.pl/poradnik-konsumenta/chargeback-jak-zlozyc-reklamacje-przy-platnosci-karta-infokonsument/
Na przyszłość jak masz problem z subskrypcją to napisz do supportu będziesz miał podkładkę do awantury w razie potrzeby.
Dodatkowo zdecydowana większość subskrypcji można zakończyć zaraz po wykupieniu a i tak będzie ważna przez cały okres za który zapłaciłeś lub wziąłeś trial, daje to więcej czasu na rozwiązanie ewentualnych problemów.
W mojej ocenie nie ma co robić afery to raczej problem jednostkowy I powinien być do rozwiązania. Miałeś pecha, czy może jakiś Adblock zablokował