Generacja Z lubi podróbki i uważa, że ich kupowanie "jest okej"
Przedstawiciele generacji Z nie widzą nic złego w kupowaniu podróbek produktów znanych marek, takich jak Louis Vuitton, Gucci czy Chanel wynika z badania. A rynek fałszywych dóbr luksusowych świetnie prosperuje i nie zanosi się na zmiany.
milosz_wodzianski z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 16
Komentarze (16)
najlepsze
Raczkujacy kapitalizm, 'wranglery' sprzedawane z polowego lozka, abibasy itd.
Czesc osob nie zdaaala sobie sprawy, ze to jest chinski szmelc. Czesc po prostu kupowala jako ubrania, bo miala dosc polskich marek, ktore wiele jakoscia sie nie roznily.
Do tego masa malych biznesow, brak sensownych sklepow i cala reszta grajdola od upadku komuny, do jako takiej normalnosci.
Tak, że to zjawisko to nic nowego.
Lista brandów LVMH na wiki https://pl.wikipedia.org/wiki/LVMH
Znajomy kupił kampanię na FB i nagle dostał mnóstwo sztucznego, bezwartościowego ruchu z Indii. I się zorientował że to wszystko to ściema.