Drodzy Wykopowicze,
Chciałbym się z Wami podzielić moją historią zakupów w sklepie teddyroom.pl i praktykami firmy które wedle opinii trwają od dłuższego czasu.
06.05.23 dokonuję zakupu łóżeczka i materaca dziecięcego na ww. stronie
https://teddyroom.pl/lozko-domek-z-barierkami-prostymi-i-szuflada
podawany przez producenta czas oczekiwania na realizację to ok 10-14 dni roboczych
10.05.23 dostaję informację o przygotowaniu mojego zamówienia i przekazaniu do firmy kurierskiej,
W pierwszej chwili byłem zaskoczony szybkością realizacji jednak nie wzbudzało to jakiś wątpliwości.
Kolejnego dnia otrzymuję paczkę która już na pierwszy rzut oka nie pokrywa się z tym co było zamówione. Zamiast dwóch paczek z łóżeczkiem i materacem otrzymuję jeden karton, uznaję to za pomyłkę sklepu i biorę się za montaż podczas którego okazuje się, że otrzymałem inny model łóżka niż ten który był zamawiany – ponadto sam mebel jest wykonany niestarannie.
![](https://wykop.pl/cdn/c3397993/4d6d35f1044a9ef9e51e54fce45582816fe35f2c46b6b9baff64d62232089b42,w800.jpg)
Uznaję, że w tej sytuacji najrozsądniej będzie skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy i zwrócić towar do sklepu.
Wieczorem jednak coś mnie tknęło i zacząłem szukać dodatkowych informacji o sklepie który na pierwszy rzut oka nie budził wątpliwości. Zdziwił mnie co prawda brak wizytówki w google, jednak sam wygląd strony i profilu na FB pozostawiał dobre wrażenie. Dopiero gdy chciałem poczytać komentarze pod zdjęciami publikowanymi na FB okazało się, że wszystkie w trybie praktycznie natychmiastowym są kasowane a osoby próbujące opisać swoje wrażenia – blokowane.
Po chwili trafiłem na grupę na FB „Teddy Room Oszukani” która na ten moment ma 547 członków mających podobne wrażenia z zakupów u Pana Bartłomieja
Firma od dłuższego czasu albo nie realizuje złożonych zamówień albo zwleka ze zwrotem środków do czego jakiś czas temu przyznali się sami na ww. profilu i zapewniali, że rozliczą się ze wszystkimi poszkodowanymi osobami.
Na grupie przewijają się posty w których kupujący piszą, że podobne sprawy były wielokrotnie zgłaszana na Policję i do UOKiKu jednak jak widać nie spowodowało to jakiś większych efektów.
Firma nie odpowiada ani na maile ani na telefony, od kilku tygodni wskazany na stronie numer +48 733 100 885 pozostaje nieaktywny a przy próbie dodzwonienia słychać informację o przeniesieniu wszystkich sił na produkcję ze względu na zwiększoną ilość zamówień.
Nie sądziłem, że taki typ działalności może być prowadzony bez większych przeszkód od tak długiego czasu. Jak pokazuje przykład mój i innych oszukanych jest to cały czas możliwe.
Być może taka forma rozgłosu prowadzonej działalności pozwoli kilku osobom ustrzec się przed zakupami w tym sklepie.
Komentarze (2)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora