Reklamy w iOS - tak Apple buduje swoje nowe imperium
Przez kilka kolejnych lat wyglądało na to, że Apple całkowicie odpuściło sobie ambicje wywracania rynku reklamowego do góry nogami, zadowalając się swoim małym kawałkiem tortu. W 2021 roku Apple powróciło do tematu, zaczynając od podstępnego ataku mającego osłabić obecnych gigantów tej branży.
Korda z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 2
- Odpowiedz
Komentarze (2)
najlepsze
To im generalnie da przewagę na swoich urządzeniach właśnie dlatego że Apple może śledzić wszystkich swoich użytkowników bo mają zamknięty ekosystem.
A co do tego gadania że Apple straci wizerunek produktu premium jak zaczną katować użytkowników reklamami - kiedy to Apple miało
@madmanlabs: No faktycznie słabo, że apki nie będą mogły swobodnie śledzić użytkowników. ( ͡° ͜ʖ ͡°)