Niedziałający światłowód orange i brak pomocy z ich strony
Witam. Mam problem z światłowodem Orange. Nie wiem co robić, orange ma mnie gdzieś a ja płace już drugi miesiąc za coś co mi nie działa.
Bninianin z- #
- #
- #
- #
- #
- 19
Witam. Mam problem z światłowodem Orange. Nie wiem co robić, orange ma mnie gdzieś a ja płace już drugi miesiąc za coś co mi nie działa.
Bninianin zWitam.
Mam problem z światłowodem Orange. Nie wiem co robić, orange ma mnie gdzieś a ja płace już drugi miesiąc za coś co mi nie działa.
Miałem zwykły internet po kablu miedzianym który działał przez lata znakomicie bez żadnych awarii aż do momentu gdy podciągnięto mi do domu światłowód. Podpisałem umowę bo każdy mnie zapewniał jak to znakomicie i szybko działa do tego stopnia że wciskano mi że pół ulicy będzie miało mój internet a monterzy którzy ciągli mi kabel do domu chcieli mi modem montować w piwnicy bo twierdzili że będę miał super internet w całym domu ale się nie zgodziłem ( ͡° ͜ʖ ͡°) Wciśnięto mi tez telewizję z multi roomem z bezprzewodowymi dekoderami i 10 razy się upewniałem u każdego czy to będzie działać mi na piętrze bo w razie co nie mam kabli pociągniętych i każdy potwierdził.
Po montażu wszystkiego rzeczywistość jest taka że mam o raz słabszy internet na światłowodzie na nowoczesnym modemie niż na 6 letnim liveboxie na zwykłym kablu a dekodery leżą od 1.5 miesiąca w pudełkach bo tam gdzie mają być podłączone jest za słaby internet żeby działały :) A w tych miejscach gdzie miałem normalnie szybki internet na konsoli, pc, tv tylko na pececie jakoś działa a na reszcie sprzętu ani trochę.
Wymieniłem sprzęt i dalej to samo, infolinia mi nie potrafi pomóc, techników nie chcą przysłać bo mówią czego od nich chce jak usługi są aktywne i jak przyślą techników to mnie obciąża bo nic nie zrobią i tak ( ͡° ʖ̯ ͡°) Złożyłem pisemną reklamacje w stacjonarnym biurze to mi przysłali smsa że w sprawie reklamacji skontaktować się z infolinią a na infolinii mówią że z biurem stacjonarnym bo oni mi nie pomogą i tak w kółko xp
Co mogę dalej zrobić w tej sytuacji? Rzecznik praw konsumenta? Walczył ktoś z nimi? A jeśli tak jak coś wywalczył?
Komentarze (19)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
Usługa rzadko kiedy działa prawidłowo przy podłączeniu dwóch dekoderów za pośrednictwem Wi-Fi stąd jest proceduralny zakaz takich praktyk. Jaką masz siłę sygnału na jednym jak i drugim dekoderze? Możesz to sprawdzić z poziomu menu serwisowego. Aby do niego przejść naprzemiennie wciśnij na pilocie kilkakrotnie przyciski C oraz D.
Wszystko jest w regulaminie ktory podpisales