@wojna_idei: Te materiały dostępne do pobrania na https://www.teczowypiatek.org.pl/materialy.html są bardzo obszerne, więc jak komentujesz jakieś ich fragmenty w swoim filmie to mógłbyś wstawić obok zrzut ekranu danej strony z dokumentu który omawiasz albo chociaż powiedzieć z którego dokumentu i do której jego strony się w danej chwili odnosisz, inaczej ciężko zweryfikować te słowa.
Jest to na stronie 45. Z zaznaczone fragmentu wynika, autorom chodzi tu o zadanie pytań dotyczących wątpliwości wobec swojej orientacji w celu badania gruntu,a nie wyrażania prawdziwych wątpliwości.
@wojna_idei: Dalej w filmie mówisz o "heteronormatywności" i znowu nie zrozumiałeś co autor dokumentu miał na myśli. W tym fragmencie nie chodzi o to, że rozmawiając z kimś nie powinno się zakładać że jest hetero tylko to, że rozmowa o związkach i relacjach romantycznych jest naturalna dla osób heteroseksualnych natomiast kiedy osoba homoseksualna chciałaby wypowiedzieć się o swojej tego typu relacji z partnerem/partnerką tej samej płci to przypisuje się im
@wojna_idei Nie minęły 2 minuty i już kłamiesz. Żadni aktywiści nie prowadzą Tęczowego Piątku, żadne materiały nie są rozsyłane do szkół. To już wybór nauczyciela czy ucznia, czy chce skorzystać z plakatów lub poradników. Wystarczy wejść w FAQ, aby się o tym dowiedzieć. https://www.teczowypiatek.org.pl/faq.html
"W ramach Tęczowego Piątku KPH nie przyjeżdża do szkół, nie wygłasza wykładów ani nie prowadzi warsztatów."
Nie wiem czy jest sens dalszego słuchania, gdyż to nie pierwszy raz kiedy manipulujesz w tematach seksualności/płciowości.
EDUKACJA ANTYDYSKRYMINACYJNA ODDAJE GŁOS MNIEJSZOŚCIOM I WYZWALA Z BEZSILNOŚCI
Kolejnym ważnym założeniem edukacji antydyskryminacyjnej jest włączanie i wzmacnianie osób należących do grup narażonych na dyskryminację zgodnie z ideą, że najlepiej robić coś „z kimś” a nie „dla kogoś”. Oznacza to, że, prowadząc edukację antydyskryminacyjną dotyczącą wybranej grupy narażonej na dyskryminację, najlepiej zaangażować osoby z tych grup, aby w miarę swoich chęci i możliwości włączyły się w działania edukacyjne i mogły je aktywnie
Komentarze (25)
najlepsze
A temat który omawiasz w filmie od 2:17 do 4:41 znalazłem w tym: https://kph.org.pl/wp-content/uploads/2016/02/lekcja-materialy-wyd2-www.pdf
Jest to na stronie 45. Z zaznaczone fragmentu wynika, autorom chodzi tu o zadanie pytań dotyczących wątpliwości wobec swojej orientacji w celu badania gruntu,a nie wyrażania prawdziwych wątpliwości.
"W ramach Tęczowego Piątku KPH nie przyjeżdża do szkół, nie wygłasza wykładów ani nie prowadzi warsztatów."
Nie wiem czy jest sens dalszego słuchania, gdyż to nie pierwszy raz kiedy manipulujesz w tematach seksualności/płciowości.
Komentarz usunięty przez moderatora