X-KOM, monitor i nieskuteczna reklamacja - JAK STRACIĆ PRAWIE 1500ZŁ
#zakupyżycia z x-kom.pl Szanowni koledzy i koleżanki, Chciałbym się z Wami podzielić historią ostatnich zakupów online na www.xkom.pl i wszystkich zniechęcić do zamawiania tam czegokolwiek....
GamePL7 z- #
- 333
- Odpowiedz
Komentarze (333)
najlepsze
na przyszlosc - urzadzenia drozsze niz 1k rozpakowywuje sie nagrywając caly proces pluspierwsze odpalenie.
Uratowało mnie to juz ok 5 razy.
Nakupowałem już dziesiątki w necie monitorów, telefonów, konsol, komputerów, lustrzanek oraz innej elektroniki.
Nigdy nie dostałem niczego uszkodzonego z "dużych" zakupów.
Paranoja... Bo przecież jakiekolwiek cięcie może oznaczać że w jego trakcie rozwaliłeś sprzęt.
Reklamacja powinna dotyczyć wady fabrycznej monitora pt. "monitor nie wyświetla obrazu tylko kolorowe pionowe paski" a nie uszkodzenia w transporcie, którego nie ma.
Ponadto, jako przedsiębiorca pewnie nie może skorzystać z rękojmi (zapewne xkom wyłącza ją przy sprzedaży B2B), a u nas generalnie gwarantem dla monitorów jest producent a nie
Prawdop. w xkom
@chilon: Firmy co zamawiają 40 monitorów są trochę inaczej traktowane niż ktoś na jednoosobowej działalności.
@glock Wyłudzaczy czego? Przecież monitor musi zwrócić. Na czym polegalby zysk wyludzacza w tym przypadku?
gearbest to do kupowania latarki max, a nie sprzętu na lata.
Z mojej strony? X-kom i morele ani razu nie polecieli w #!$%@?, płyta główna w morele wymieniona od ręki. Zero zastrzeżeń.