Klient przelał pieniądze z Litwy do PL na złe konto, co teraz? #help!
Pomoc mile widziana... ;-/
rozporkowa z- #
- #
- #
- #
- 7
- Odpowiedz
Pomoc mile widziana... ;-/
rozporkowa zhej mirki
potrzebuje pomocy, mail wyslany do klienta, ktory przelal srodki (z Litwy do PL) na zle konto:
/
Sytuacja wyglada nastepujaco:
Podalem przykladowy numer konta w PL + kod SWIFT opierajac sie na tej stronie:
https://www.czerwona-skarbonka...
Przelal Pan pieniadze na te przykladowe konto, zamiast na konto podane na fakturze.
Dzwonilem do banku - jedyne rozwiazanie - musi Pan skontaktowac sie ze swoim bankiem z prosba o zwrot pieniedzy z przelewu z powodu wpisania zlego numeru konta.
Bank z Litwy kontaktuje sie z bankiem w Polsce, bank w Polsce z jego wlascicielem z prosba o dobrowolny zwrot srodkow. Jesli tego nie zrobi - wchodzi sie z nim na droge sadowa.
Prosze wiec skontaktowac sie z wlasnym bankiem i dac mi znac.
/
co teraz? klient kontaktuje sie z bankiem i to jest jedyna mozliwosc?
#pomocy #finanse #banki #swift
Komentarze (7)
najlepsze
Zrobiłeś przelew na to konto?
W Polsce mamy takie prawo a ze klient z Litwy to będzie trudniej
1. Na pewno przygotuj się na to ze pieniędzy możesz nie zobaczyć przez najbliższe 34~60 dni
2. W fakturach dla klientów zagranicznych popraw numer konta i dodaj SWIFT/IBAN - co by uniknąć