Witam serdecznie,
Chciałbym podzielić się z Wami moją historią związaną z firmą Netia. Podzielić i ostrzec, aby z tymi oszustami nie mieć nic wspólnego. Firma Netia niczym w misiu powiedziała ,że nie mamy Pana płaszcza i co mi pan zrobisz. Przeprosili za oszustwo konsultanta, ale nic poza tym.... wspaniałe działanie pro klienckie.
W dniu 11 stycznia zadzwoniła do mnie konsultantka z ofertą 300 Mb i telewizję 91 programów za 40 zł. Przez pierwsze 3 miesiące abonament miał wynieść 0 zł Do tego opłata aktywacyjna 49 zł. Sprzedawca mówił, że dzwoni z działu utrzymania klienta i mają specjalne, lepsze oferty. Na warunki jakie usłyszałem zgodziłem się.
W dniu 14 stycznia zadzwoniłem na infolinie gdzie dowiedziałem się, że abonament wyniesie nie 40 a 60 zł. Powiedziałem, że nie podpisze umowy na takich warunkach.
Złożyłem reklamację i dostałem następującą odpowiedź.
Szanowny Panie,
dziękuję za kontakt z Netią. Przepraszam, że czas oczekiwania na odpowiedź nie był krótki. W odpowiedzi na zgłoszenie informuję, że z danych zawartych w systemie wynika, iż 14 stycznia 2019 r. odstąpił Pan od umowy numer: 0050/19/PMI/0105. Tym samym nie będziemy świadczyć usług na podstawie wspomnianej umowy. Serdecznie przepraszam Pana za powstałe niedogodności i błędnie udzielone informację przez naszego pracownika. Po mojej odpowiedzi może Pan otrzymać krótką ankietę oceniającą moje zaangażowanie oraz przedstawione rozwiązanie. Będę wdzięczna za wystawienie pozytywnej opinii.
Pozdrawiam
Jakaś masakra, trzymajcie się od tej firmy z daleka. Jak mogłem podpisać umowę, która nie zgadzała się z tym co uzgodniłem.
Firma Netia.... Nie polecam.
Komentarze (1)
najlepsze