Krótka historia o tym, jak Link4 w sprytny sposób aktualizuje sobie bazę mailingową.
Dostałem dzisiaj maila zatytułowanego Wypełnij ankietę i zgarnij kod rabatowy na polisę w LINK4.
W styczniu kończy mi się OC, także skuszony rabatem wszedłem w link i wypełniłem ankietę. Wystarczyło podać dwie informację - płeć oraz datę urodzenia. Ucieszony faktem, że ankieta pomimo obietnicy trwania 20 minut zajęła jedynie dwie, czekałem na przeładowanie strony i informację o obiecanym kodzie rabatowym. Jakie było moje zdziwienie, gdy zobaczyłem poniższą informację.
Pomyślałem, że nie zauważyłem gdzieś informacji drobnym druczkiem, że ilość kodów jest ograniczona, jednak nigdzie takiej adnotacji nie znalazłem.
Jest to dla mnie jawne wprowadzanie w błąd konsumenta i wyciąganie dodatkowych składowych danych osobowych.
Szapoba Link4 - dokładnie tak się robi marketing.
Komentarze (3)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
Wyraź zgodę na otrzymywanie wiadomości e-mail.
Pole wymagane - Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Można ją cofnąć w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane przetwarzane będą w sposób wynikający z powyższych zgód jedynie do momentu ich wycofania przez osobę której dane dotyczą.
Komentarz usunięty przez moderatora